Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Jeg er rådgiver i staten og har hatt samme lønnstrinn i mer enn 3 år. Det er helt innafor å be om høyere lønn nå, ikke sant? Jeg vet at sjefen min synes jeg gjør en god jobb, og jeg har jobbet mye de siste årene, utviklet nye prosjekter og fått statig mer ansvar. Anonymous poster hash: 57852...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Kommer vel an på hvor i staten du jobber. På mim statlige arbeidsplass har vi fått tidenes dårligste budsjett. Budsjettet er så dårlig at sykefravær ikke dekkes med vikarer. Så selv om det er absolutt innafor å be om høyere lønn finnes det ikke en krone å gi til noen. Men sånn utover det så er det absolutt innafor å ta opp temaet hvis du føler arbeidsinnsatsen din fortjener høyere lønn tenker jeg. Anonymous poster hash: 89560...b83
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Vi har hatt veldig god inntjening, så økonomisk sett er det ingenting i veien for at jeg kan få høyere lønn. Anonymous poster hash: 57852...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Hvis det er åpning for lokale forhandlinger, så er det jo bare å søke! Anonymous poster hash: e7f54...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå