Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Del Skrevet 28. april 2016 ... Har allerede testet for fire dager siden uten hell, så nå tør jeg ikke teste hehe... Kroppen roper mensen her, murring i mage, rygg, vonde pupper, og ja, generelt alt jeg har når jeg skal ha mensen. Og humøret mitt, akk... Det er HELT på tur. Tror jeg må vente et par dager til før testing, for jeg føler så veldig at mensen kommer, selv om jeg (selvfølgelig) har tømt Google for informasjon om forskjellen på pms og graviditet, og symptomene er skuffende like, så da vil jeg jo tro og håpe... Men, så heldig er vi nok ikke, det er første pp. og vet dette kan ta tid. Men, og så men, men atte... Lurer meg selv opp til hundre ganger om dagen. Sier ".... da, du er ikke gravid nå! Men kan jeg være? Jeg vil være, nei du er ikke, eller er du? Ahhhhhh jeg holder på å bli fullstendig SPRØ her! Men utenpå er jeg kald som ett egg (det var de eggene da, hele hodet mitt er fullt av egg) for jeg tar det som det kommer (stor løgn) jeg venter tolmodig (større løgn) blir ikke skuffet nå siden det er første pp (HAHAHA LØGN!) Oh my! Anonymous poster hash: 276bd...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273108-jeg-tror-jeg-har-ikm-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatGarden Skrevet 28. april 2016 #2 Del Skrevet 28. april 2016 Vi er jo i akuratt samme sko!!!! Har akuratt de samme symptomene. Så testet jeg positiv på test, så negativ på digital og så nå er jeg på vei hjem med ny digital siden ingen menstruasjon og intense symptom som skriiiiker Gravid til meg. Jeg krysser alle fingrene oh tærne for at du klaffer på din første pp. Dette er vel min 8 elns. Så trenger litt fingerkryssing jeg også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273108-jeg-tror-jeg-har-ikm-i-dag/#findComment-147868185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Del Skrevet 28. april 2016 Vi er jo i akuratt samme sko!!!! Har akuratt de samme symptomene. Så testet jeg positiv på test, så negativ på digital og så nå er jeg på vei hjem med ny digital siden ingen menstruasjon og intense symptom som skriiiiker Gravid til meg. Jeg krysser alle fingrene oh tærne for at du klaffer på din første pp. Dette er vel min 8 elns. Så trenger litt fingerkryssing jeg også! Så spennende CatGarden!Jeg krysser både fingre og tær for at vi ikke får mensen noen av oss! Må si at dette tar på, trodde ikke jeg var så sprø jeg haha... Graviditet, egg, hormoner, strekk i livmor, vondt her? Vondt der? Kvalm?... og sånn går dagene. Jeg er fullstendig merkelig her Anonymous poster hash: 276bd...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273108-jeg-tror-jeg-har-ikm-i-dag/#findComment-147868470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå