Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Når rekner dere at mensen starter? Når dere begynner å spotte, eller når dere begynner å blø skikkelig et par dager senere? Jeg kan spotte i 2-3 dager før jeg bør kraftig i 2 dager. Kanskje spotting i en dag etterpå før der er over. Vanskelig å rekne når jeg ca har eggløsning når jeg ikke vet når jeg skal rekne fra første dag av mens. Anonymous poster hash: 28c65...5a3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Det er uansett "umulig" å vite når man har EL. Bruker du eggløsningstester? Last ned mens app og begynn å kartlegg syklusene dine. Anonymous poster hash: 55a00...24f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Første syklusdag er første dag med ordentlig blødning Anonymous poster hash: 92355...bf9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Jeg regner fom den dagen jeg begynner å kjenne mensvondt og får skikkelig blødning. Anonymous poster hash: 91dd8...ec8
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Jeg regner dag 1 hvor jeg får frisk kraftig blødning. Dagene Før blør jeg kun brunt og de teller jeg ikke med. Anonymous poster hash: ccbc9...157
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Første syklusdag er første dag med ordentlig blødning Anonymous poster hash: 92355...bf9 Nei,dette er faktisk feil. Første dag av mens er spottingen. Dette fikk jeg beskjed av overlegen på GYN om da hun tok min ultralyd i uke 13. ( jeg trodde jeg var i uke 12 ). Men hun sa du skal regne fra når du begynner å spotte ( dersom det varer frem til full blødning ). Anonymous poster hash: 22020...0c4
Kakao1234 Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Nei,dette er faktisk feil. Første dag av mens er spottingen. Dette fikk jeg beskjed av overlegen på GYN om da hun tok min ultralyd i uke 13. ( jeg trodde jeg var i uke 12 ). Men hun sa du skal regne fra når du begynner å spotte ( dersom det varer frem til full blødning ). Anonymous poster hash: 22020...0c4 Jeg fikk motsatt beskjed av overlege på Riksen da jeg var der. Fikk beskjed om å regne fra første ordentlige blødningsdag og ikke fra spottingen begynner.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Jeg fikk motsatt beskjed av overlege på Riksen da jeg var der. Fikk beskjed om å regne fra første ordentlige blødningsdag og ikke fra spottingen begynner. Oisann :/. Ja da er vi jo like langt igjen. Åssen skal man kunne vite når de som skal være eksperter ikke kan bli enige engang ? Eneste jeg kan si er at i mitt tilfelle stemte det legen min sa i alle fall. Jeg begynte å spotte 24 desember,og fikk full mens 31 desmber. På ultralyd så var det fra 24 desember det ble regnet. Og fosteret var da eksakt der det skulle være for uke 13. Men da er det jo veldig vanskelig å egentlig si :/. Anonymous poster hash: 22020...0c4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #10 Skrevet 29. april 2016 Nei,dette er faktisk feil. Første dag av mens er spottingen. Dette fikk jeg beskjed av overlegen på GYN om da hun tok min ultralyd i uke 13. ( jeg trodde jeg var i uke 12 ). Men hun sa du skal regne fra når du begynner å spotte ( dersom det varer frem til full blødning ). Anonymous poster hash: 22020...0c4 Jeg har fått beskjed om at rød blødning er første dag. Av utallige ivf-leger...så tror nok det stemmer. At egg kan bruke noen dager på å feste seg er vanlig og ville forklart din UL Anonymous poster hash: 92355...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #11 Skrevet 29. april 2016 Men hvis du ønsker å finne ut når du har eggløsning så spiller det ingen rolle når du får mensen. Eneste som er sikkert er lutealfasen (dager fra El til mens) Altså det som varierer er frem til eggløsning. Du burde som sagt før begynne å kartlegge dine sykluser. Anonymous poster hash: 55a00...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå