Gå til innhold

Snakk om nedtur :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet positivt for 2 timer siden og ble hoppende glad. Har IKM idag fatisk. Og nå gikk jeg på toalettet og oppdaget at det kom en del brun/rødt slim på papiret. Noen erfaringer? Kan det være en kjemisk graviditet?

Anonymous poster hash: df31d...d02

Det er mange som har smøblødninger på ikm og alle andre dager senere i svangerskapet den dagen de skulle hatt mensen, selv om de er gravide.

Så ikke ta sorgens på forskudd :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: ca189...d86

Jeg har mista 3 ganger, og alle gangene har det begynt med spotting rundt IKM, litt rosa/brun/beige utflod ved toalettbesøk, så kan det ha vært stopp i noen dager og håpet har steget, men så har det kommet litt farget utflod igjen, første gang begynte det å blø skikkelig 5+3 andre gang 8+1 og den siste gangen begynte det aldri å blø skikkelig var bare sånn farget utflod veldig lenge, da jeg var 12 uker fant de ikke hjertelyde så de sendte meg på UL, det viste seg da at fosteret var dødt og hadde vært det i mange uker.. så måtte få medisiner for å få det ut.

Så min erfaring med farget utflod og graviditet er ikke god!

Men man hører jo om de som blør litt gjennom hele svangerskapet også, og særlig rundt den tiden de skulle hatt mensen, så det behøver ikke bety at du mister.

Jeg har 2 friske barn og hatt store blødninger med begge disse, men da masse friskt blod ikke brunt.

er gravid med nr 3 nå og hadde en voldsom blødning i uke 20, også med masse frisk blod og de fant ikke noe galt denne gangen heller, så blod behøver ikke alltid å være farlig:)

Lykke til, krysser fingrene for deg!:)

Anonymous poster hash: 1dcf3...8d9

Nå har det kommet en del rødt blod så da er vel mensen her. Skjønner ikke hvorfor jeg testet positivt. Kan jo være falsk positiv test da. Var jo bare billigstrimler....

Har bare vært gravid en gang før og det var for 12 år siden. Fødte da er friskt barn. Er jo blitt eldre nå så må bare forbedre meg på at dette kan ta tid.

H.i

Anonymous poster hash: df31d...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...