Gå til innhold

Kan gutter bruke Toms sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 102f5...200

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes ikke det, synes de er forferdelig stygge på menn

Anonymous poster hash: a72ba...f65
Skrevet

Tenker på barn :) 7åring..

Skrevet

Hva er Toms sko???

Anonymous poster hash: 5f7f5...ca5
Skrevet

googlet nå.......INGEN kan bruke Toms sko. Fryktelig stygge og en annen ting er at det gir jo ingen god demping for barn som er aktive...

Skrevet

Ja, det syns jeg. Man velger selv hva man vil bruke av sko.

Anonymous poster hash: 5c13a...778

Annonse

Skrevet

Tenker på barn :) 7åring..

Jeg synes de ikke er fine til små gutter heller. Jeg synes de ser ut som typisk jentesko

Anonymous poster hash: a72ba...f65

Skrevet

Om man er snobb så ja. 

Anonymous poster hash: 1d1ae...efe
Skrevet

Når ble Toms snobbe sko? Synes fint gutter kan gå med de og. Og de gir til en god sak og.

Anonymous poster hash: 2b288...485
Skrevet

Det finnes guttemodeller, så ja, gutter kan absolutt bruke dem.

Synes Toms har et supert konsept! De gir ett par sko til noen som trenger det for hvert par som selges. Jeg har en veske også derfra. I den står det "With every bag you purchase, Toms will help provide a safe birth for a mother and a baby in need." Kunne ikke motstå den. Toms er deilige og lettvinte hverdagskos på sommeren. Jeg har kjøpt et nytt par hver sommer i ti år, og alltid vært fornøyd.

Skrevet

Men de vanlige, er ikke de unisex?

Annonse

Skrevet

Selvfølgelig kan gutter bruke Toms sko.

Det er bare enkelte som har den oppfatning at gutter bare kan bruke blå Sherrox og joggesko med Spiderman-trykk.

Anonymous poster hash: 683cd...50f

Skrevet

googlet nå.......INGEN kan bruke Toms sko. Fryktelig stygge og en annen ting er at det gir jo ingen god demping for barn som er aktive...

Haha! Må le av svaret ditt 😂

Du har tydeligvis ikke prøvd de (urolig lette og flexible) og vet ikke va toms gjør med pengene de tjener på de? Går rett tilbake til de som lager de, skaper arbeidsplasser og skolegang i U-land. Prosjektet er startet opp av initiativ fra en kjent golfspiller :) toms bruker ikke penger på reklame/markedsføring en gang -kun PR

Anonymous poster hash: cef62...0d5

Skrevet

Haha! Må le av svaret ditt

Du har tydeligvis ikke prøvd de (urolig lette og flexible) og vet ikke va toms gjør med pengene de tjener på de? Går rett tilbake til de som lager de, skaper arbeidsplasser og skolegang i U-land. Prosjektet er startet opp av initiativ fra en kjent golfspiller :) toms bruker ikke penger på reklame/markedsføring en gang -kun PR

Anonymous poster hash: cef62...0d5

Haha, må le av svaret ditt.

Jada de gir penger. Fint. Men tro ikke at ingen tjener på produktet. Du betaler 600 for skoene, ungene får et par for 100.

Og de har markedsføring, denne er neppe klippet ut fra gamle se og hør http://www.toms.com/request-catalog

Og du må lære deg hva PR er. 

Anonymous poster hash: 1d1ae...efe

Skrevet

Min 7-åring brukte det i fjor :-) Kjøpte det under "guttesko" på en nettbutikk. Fine sko til shorts.

Skrevet

Ja absolutt det finnes en guttemodell, de er helt supre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...