Gå til innhold

Jeg bare vet at mannen er utro!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe som helst bevis. Han har ikke endret seg noe spesielt, ingenting jeg kan sette fingeren på.. men jeg bare vet det! Jeg ser det i blikket hans! Og han blånekter. Jeg har bare lyst til å fly på han, fike til han. Hva gjør jeg når han nekter da?

Jeg VET han enten er eller har vært utro nylig.

Blir helt kvalm!!

Anonymous poster hash: c5033...825

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144272871-jeg-bare-vet-at-mannen-er-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da går du fra han. Så lenge du ikke har bevis eller annet som kan gi deg konkret mistanke, så vil jeg si at grunnleggende tillit er borte. Du har liksom bare bestemt deg for at han er utro. Da er det vel egentlig ikke så viktig om du noen gang får bevis? Har selv vært i et forhold hvor jeg stadig ble beskyldt for å være utro uten å være det, det er fryktelig slitsomt. Du gjør ham en tjeneste ved å la ham gå og heller kunne finne seg en kvinne som stoler på ham.

Anonymous poster hash: 91781...4f3

Annonse

Sjekke mobileb og pcn?

Anonymous poster hash: 7896e...f31

Ja, for når det er sviktende tillit i forholdet er det kjempelurt å bare vri kniven skikkelig ettertrykkelig rundt i såret! God idé!

Anonymous poster hash: 0b88f...d50

Men jeg ser jo at han hele liten viker litt umerkelig i blikket, som om han har dårlig samvittighet og ikke kan se på meg med full åpenhet i seg selv. Skjønner dere ikke?

Kanskje han blir usikker fordi DU oppfører deg rart og mistenker ham uten grunn? Kan legge en real demper på den beste blant oss!

Dette sier jeg til han og han blir så sint! Er deg ikke vanlig å bli sint når kritikken treffer?

I motsetning til når man blir beskyldt for noe en ikke har gjort??

Hvis du fortsetter sånn dumper han deg garantert.

Anonymous poster hash: f0761...ddf

Tror du du besitter en overnaturlig sans som forteller deg om mannen din har vært utro? Nei? Da forholder du deg lojal og tillitsfull til fakta sier noe annet. Ikke skap dårlig stemning med potensiale til å bli en selvoppfyllende profeti.

Annonse

Dette er ingen fasit, så vær så snill å ikke ta det som det.

Men jo, jeg har hatt det som deg en gang. Jeg var 100% sikker på at mannen var utro. Og jeg vet hvilken dag jeg fikk følelsen. Det var ikke noe jeg kan eller kunne sette fingeren på, bare en følelse. Jeg spurte og forsøkte å finne ut, over flere måneder, men han blånektet. Etterhvert kom det fram, og det viste seg at de hadde hatt sex for første gang kvelden før jeg fikk følelsen for første gang.

Hvis mannen din har bestemt seg for å nekte, så må du bare håpe at du tilfeldigvis får bevis en dag. Eller gå med en gang. Det er grusomt å ha det sånn.

Klem til deg, håper det ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 5ec27...35b

Hva ville du gjort om han innrømmet at han har vært eller er utro, Hi?

Slik dere har det nå så har du null tillit til ham uansett, så det spiller egentlig ingen rolle om han har vært utro eller ikke.

Jeg bagatelliserer ikke magefølelse, den har en tendens til å stemme.

Hvis mannen din nekter for å være utro, spør ham hvorfor han endret seg før du spurte ham om utroskapen, spør ham hvorfor han har endret seg, ikke har samme øyekontakt som tidligere, spør ham om det er noen grunn til det.

(ps... regner med at du ikke er typen som er sykelig sjalu?!)

Anonymous poster hash: 643f5...a11

Jeg har egentlig aldri vært noe spesielt sjalu, han har full frihet i vårt forhold og utroskap e.l. har aldri vært et tema. Jeg er ikke old som usikker på meg selv og jeg projiserer ikke. Jeg tror det må være en samling små tegn som underbevisstheten min har registrert eller noe sånt. .. jeg har gått med en slags uro noen dager og plutselig en natt våknet jeg og det var helt klart for meg at mannen er utro. Det er vanskelig å forklare hvordan jeg kan være så sikker, men jeg er det. Jeg er helt sikker. Spørsmålet er jo hva jeg gjør nå..

Jeg har egentlig aldri vært noe spesielt sjalu, han har full frihet i vårt forhold og utroskap e.l. har aldri vært et tema. Jeg er ikke old som usikker på meg selv og jeg projiserer ikke. Jeg tror det må være en samling små tegn som underbevisstheten min har registrert eller noe sånt. .. jeg har gått med en slags uro noen dager og plutselig en natt våknet jeg og det var helt klart for meg at mannen er utro. Det er vanskelig å forklare hvordan jeg kan være så sikker, men jeg er det. Jeg er helt sikker. Spørsmålet er jo hva jeg gjør nå..

Du må nesten kjenne på hvordan du kan leve eller ikke leve med dette.

Om mannen din har vært utro og benekter det så vil sviket på mange måter bli større om du etterhvert får det bekreftet. Større svik fordi han prøvde å lure deg ved direkte spørsmål.

Men om du skulle ta feil, da er det jo likevel et tillitsspørsmål. Du stoler ikke på ham, og han må takle at du ikke stoler på ham selv om han kanskje ikke har gjort noe galt.

Parterapi kanskje?

Anonymous poster hash: 643f5...a11

Ja, for når det er sviktende tillit i forholdet er det kjempelurt å bare vri kniven skikkelig ettertrykkelig rundt i såret! God idé!

Jeg sa ikke at hun måtte spørre ham.

Anonymous poster hash: 7896e...f31

Er han på Word feud ? Spiller der selv og 99% av alle menn som spiller der bruker d som sjekkearena og er utro...

Anonymous poster hash: f92d6...fab

Jøss! Er der selv og har aldri fått tilbud om å møte noen menn? Og har et flott bilde. Lett flørtende ja, men utrolig uskyldig. Mange søte menn, tenker på tankene deres.

Ingen har noen gang nevnt at de vil møte meg? Og er singel. Hm..ble faktisk skuffa nå.

Tror du har vært ekstremt uheldig og samtidig innehar overdrivelsesevner utenom det normale.

Anonymous poster hash: 3cfe2...ed8

Eksen var sikker på at jeg var utro. Fikk beskyldninger i flere år. Han var min første og eneste til jeg valgte å gå etter år med beskyldninger tatt ut av det blå.

Skikkelig sårt var det.

Anonymous poster hash: a274c...b6a

Magefølelse finnes jo ikke, det er bare vårt navn på "innsikt som kommer plutselig etter at mange små og ellers uviktige ting har begynt å peke i en bestemt retning."

Å bo sammen med en som benekter det og sier at det hele kun foregår inni ditt eget hode er i alle fall skadelig. En løgner kan få deg til å slutte å tro dine egne sanser. Det er totalt ødeleggende.

Anonymous poster hash: 1079b...2ab

Jøss! Er der selv og har aldri fått tilbud om å møte noen menn? Og har et flott bilde. Lett flørtende ja, men utrolig uskyldig. Mange søte menn, tenker på tankene deres.

Ingen har noen gang nevnt at de vil møte meg? Og er singel. Hm..ble faktisk skuffa nå.

Tror du har vært ekstremt uheldig og samtidig innehar overdrivelsesevner utenom det normale.

Anonymous poster hash: 3cfe2...ed8

Vil bare si at da jeg var på wf fikk jeg og masse tilbud fra menn. Og bilder dessverre.. (Byttet plutselig profilbilde osv..) jeg prøvde å bytte bilde til et bilde der 11-åringen var mer i fokus sånn at jeg ikke viste så godt men tydelig at jeg var mamma liksom.. Men det sluttet ikke da heller. Det er grunnen til at jeg slettet wf-appen. Så det stemmer det hun sier, er nok bre du som er heldig(eventuelt uheldig..?) men 99% var nok en kraftig overdrivelse ja ;)

Anonymous poster hash: 678bc...710

Du har ingen tillit til mannen din.  Om mangelen på tillit er begrunnet eller ei spiller egentlig ingen rolle.  Dere bør kontakte familievernkontoret og få terapi.  Dere har uansett store problemer.  Du har ikke tillit.  I tillegg er han utro og lyver om det OG/ELLER du fremmer ubegrunnede beskyldninger.  Problemer har dere uansett.  

Anonymous poster hash: fbd0d...5d7

Om min mann hadde trodd at jeg var utro og visst det med hele seg så hadde jeg og blitt unnvikende og rar! På spm om det så hadde jeg svart nei som sant er og ja kunne blitt sint for at jeg ikke skjønner hvorfor han spurte når han alikavell ikke tror på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...