Gå til innhold

Vondt i korsryggen. Tegn?

Anbefalte innlegg

Hei:)
Jeg er i dag 8 dpo og har de 2-3 siste dagene hatt vondt (som et slags "hold") i korsryggen. Ikke som isjas vondt altså. Noen som vet om dette KAN være et gravid symptom. Er som jeg leste på en annen tråd her at man ønsker jo å tolke ALT som positivt :lol: Ellers har jeg og hatt et snålt humør disse siste 2-3 dagene. Sur. Er kun sur en dag pr mnd ellers. Og det er 2 dager før tr dukker opp. Men hun skal jo ikke komme enda, så det er virkelig rart. Jeg er stort sett i perlehumør, med unntak av raskt opp i fyr. Men veeeeeldig sjelden sur;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144272821-vondt-i-korsryggen-tegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg lurer på det samme som deg, hvis EL var når jeg tror den var så er jeg likt med deg tror jeg:P Ikke isjias vondt liksom, men bare et hold på en måte.. samt noen rare "vibreringer" i høyre eggstokk noen dager etter EL..... tida går treeeeigt....

Å det var spennende at du opplever dette også Babylilje:) Jeg kan ikke huske dette som et symptom fra mine to forrige sv skap, men det kan jo variere veldig. Så spennende å høre om noen har erfart at dette har vært et symptom:) Håper det er det da, og at det stemmer for oss begge;)

ja det håper jeg også, fikk mirakuløst vondt i venstre brystvorte igår, har det også idag ( den er overfølsom) er bare den ene da! Men jeg overtolker og er sikker på at det er et  (tidlig)symptom!:o 

Når tenker du å teste M79? venter du til IKM eller tester du før? :-) 

Ha ha jeg var så DUM at jeg testet i dag.... :sur:  Jeg er så tullete altså. Den var dessverre blendahvit. Men er jo noen dager enda til ikm da, så håper fortsatt. I dag kjenner jeg ikke lenger holdet i korsryggen, men har hatt noen "småstikk" i eggstokkene. Krysser alt jeg kan for at det klaffer for oss begge:)

Når har du IKM?:) 
jeg har også lyst å teste, har småstikninger i eggstokker (hatt siden forrige lørdag) og føler at det er noe der, men kansje har det alltid vært sånn bare at jeg nå sluker alt som skjer og loggfører nøye:P Mannen skulle bare visst hvor snål man blir av dette ! :D 
bestilt strimler fra billigetester, og da skal jeg svi av noen før IKM bare for å døyve litt tenkte jeg:P 

Har jo ikke vært prøvere så lenge så det er vel litt vel overoptimistisk kansje:)

Annonse

Jeg testet negativt 9 dpo, på kvelden 10 dpo kjente jeg murringer/ menssmerter i korsryggen, så regnet med at mensen var på vei.. Tok ny test om morgenen 11 dpo, uten noen håp om at den skulle være positiv, men jammen dukket det opp to streker😉 Er 30+1 i dag😊👶🏻

Åååååå såååå herlig å lese Hazel82!!!! Gir virkelig meg håp:) Masse lykke til med innspurten:) Er det din nr 1?

Babylilje: Jeg har ikm på søndag. Når har du? Kjenner du noe mer? Jeg kjenner litt vage ting innimellom, men prøver å ikke henge meg opp i det. Det positive er at kvisen jeg ALLTID får i ansiktet før mensen, ikke har dukket opp enda;) Det er VELDIG positivt:)

Haha! så bra kvisen ikke kom!:D Jeg tror jeg har IKM den 03.Mai, men er usikker pga pilleslutt:)
MEN! ømme bryster,svimmel og trøtt, og mye murringer.... har bestilt mange strimler så etter helga skal jeg testes ihjæl :P Føltes akkurat som om mensen kom igår, med samme forvarsel, murringer og rar mage og i det hele tatt, men det kan jo være at kroppen min spiller meg ett puss da.. hadde jo vært snedig hvis vi traff og ble gravide såå fort da :o men det er vel alltids lov å håpe...? :P 

Åååååå såååå herlig å lese Hazel82!!!! Gir virkelig meg håp:) Masse lykke til med innspurten:) Er det din nr 1?

Babylilje: Jeg har ikm på søndag. Når har du? Kjenner du noe mer? Jeg kjenner litt vage ting innimellom, men prøver å ikke henge meg opp i det. Det positive er at kvisen jeg ALLTID får i ansiktet før mensen, ikke har dukket opp enda;) Det er VELDIG positivt:)

Er nr to😊 Er ei lita lillesøster, storesøster bli 3 år 6 dager før termin😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...