Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #1 Skrevet 26. april 2016 Skulle handle chiliflak i dag, men de hadde ikke på første butikk, så jeg glemte hele greia... I oppskriften som jeg snart skal lage skal det være 1 Ts chiliflak... Kan jeg bruke feks cayenne isteden? I så fall hvor mye? Har aldri brukt chiliflak før, så vet ikke hvor sterkt det er, men innbiller meg cayenne er en del sterkere...! Anyone ? Anonymous poster hash: 649c5...2fc
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #2 Skrevet 26. april 2016 Det kommer helt an på hva slag chili flakene er laget av. De jeg har er råsterke, 1 ts i maten hadde gjort den uspiselig. Anonymous poster hash: 007e1...564
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #3 Skrevet 26. april 2016 Er det indisk du lager? Du kan sløyfe chilien helt eller bruke chilipulver. Eventuelt kan du ta en del til side og blande i litt cayennepepoer og se om det blir bra. Før du tilsetter det på alt. Anonymous poster hash: 1eb7e...c67
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #4 Skrevet 26. april 2016 Er det indisk du lager? Du kan sløyfe chilien helt eller bruke chilipulver. Eventuelt kan du ta en del til side og blande i litt cayennepepoer og se om det blir bra. Før du tilsetter det på alt. Anonymous poster hash: 1eb7e...c67 Ja, det er indisk 😊 Da dropper jeg det foreløpig, så får jeg om jeg prøver litt sånn som du sa. Takk 😊 Anonymous poster hash: 649c5...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå