Gå til innhold

Noen som har erfaring med permanent hårfjerning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, har fjernet på armene  er nå i gang med leggene. Kjempefornøyd! Måtte ha 3 behandlinger på armene. Det er ca 8 år siden, men nå må jeg ha en  ny behandling ser jeg, men da holder det med en. Deilig å slippe å kjennes ut som et pinnsvin! Skal ta lårene også.

Absolutt verdt pengene!!!

Anonymous poster hash: d94cc...ed0

Ja, har fjernet på armene  er nå i gang med leggene. Kjempefornøyd! Måtte ha 3 behandlinger på armene. Det er ca 8 år siden, men nå må jeg ha en  ny behandling ser jeg, men da holder det med en. Deilig å slippe å kjennes ut som et pinnsvin! Skal ta lårene også.

Absolutt verdt pengene!!!

Kan jeg spørre hvor du gjorde dette?

Og hvordan hudtone og farge på hårene hadde du?

Jeg er ganske bleik (kritthvit faktisk) og har lange, tykke og masse svarte hår. Har lest at jeg skal være en ganske god kandidat for et bra resultat! 

Anonymous poster hash: ed759...ce1

Jeg har nettopp hatt min første runde med laser :) har tatt litt på nedre del av magen og lårene foreløpig. Er nok litt tidlig for at jeg skal kunne se resultater, men kommer til å fortsette med resten av lårene. Blir uansett billigere i lengden enn å vokse :)

Er mellomblond i hudtone, og har lysegrå hår. Gikk fint i følge sykepleieren.

Anonymous poster hash: a5f9f...18f

Søstera mi tok laser, under armene, på armene, beina og underlivet (har bare en liten "flystripe igjen". Verdt pengene sier hun, men det tok jo en stund og som sagt ikke gratis. Jeg ville gjort det hvis jeg hadde råd.

Anonymous poster hash: f6e9a...492

Jeg har tatt legger, nå tre ganger. Virker greit. Blir kvitt de svarte hårene. Men ser på knærne at de lysere hårene ikke går bort, så jeg kommer ikke til å prøve på lårene. De må jeg fortsette å vokse. Tenkte å ta bikinilinjen. Det er urolig behagelig å ha mindre hår.

Anonymous poster hash: 61264...ca6

Annonse

Jeg gikk på Legevakt Vest ved Montebello (tror jeg). De har laser som skyter kryo-væske samtidig, slik at det ikke brenner. Tok bikinikanten, og der det er lys hud merket jeg ikke noe. Brant mer i områdene med mørkere hud, men ikke uoverkommelig. Har bare hatt 2 behandlinger, så må få somlet meg til å ta den siste.

Kan jeg spørre hvor du gjorde dette?

Og hvordan hudtone og farge på hårene hadde du?

Jeg er ganske bleik (kritthvit faktisk) og har lange, tykke og masse svarte hår. Har lest at jeg skal være en ganske god kandidat for et bra resultat! 

Anonymous poster hash: ed759...ce1

Jeg var på Akademiklinikken. Har svarte hår og er ganske brun. Hvis du er lys i huden får du sikkert  ennå bedre resultater enn meg. Husk at du må unngå sol i ca 4 uker etter behandling :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...