Gå til innhold

Gode truser, finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger gode truser som går litt opp på magen, ikke vises gjennom klær, holder seg på plass og ikke ser helt bestemor ut! De bør ikke være glatte, for jeg bruker mye skjørt og kjoler med strømpebukser som da sklir ned. Ingenting funker jo!

Anonymous poster hash: a8c5b...9a0

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med pierre robert fra matbutikken. Synes de fra hm etc kan bli for lave i livet, eller stramme på feil sted.

Kjøper alltid 1 størrelse større enn jeg bruker for å ikke lage bulker

Anonymous poster hash: 32c20...ba2

Skrevet

Disse liker jeg. Men de begynner på plus size størrelser, men for meg som er litt stor og ikke ønsker truser som er for stramme, men allikevel ikke kryper inn i rattatta, var str. 46/48 perfekt etter vasking og tromling.

Skrevet

Hipster fra Change er min favoritt.

Anonymous poster hash: aa67b...e37

Skrevet

Jeg sliter og, men har problemer med en stor rompe. Eneste trusene jeg liker finnes på primark, men får jo ikke bestilt på nett. Og kan ikke jevnlig reise til utlandet for å få tak i.

Anonymous poster hash: 8062c...9b5

Annonse

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med pierre robert fra matbutikken. Synes de fra hm etc kan bli for lave i livet, eller stramme på feil sted.

Kjøper alltid 1 størrelse større enn jeg bruker for å ikke lage bulker

Anonymous poster hash: 32c20...ba2

Enig 👍

Anonymous poster hash: afe5b...b1b

Skrevet

De eneste jeg liker er Jockey sine. Aner ikke om man får bestilt de på nett, da jeg kjøper et stort lager hver gang jeg er i USA

Hipsters fra Change er gode i fasongen, men de sitter jo ikke noe godt på da de ikke har skikkelig "stikk" unde rumpa, kun vanlig søm dermed glir de opp.....

Anonymous poster hash: 7dfbb...3c7

Skrevet

Bjørn Borg sine boxere er fantastiske. Akkurat passe høye i livet og rekker langt nok ned på låret til at de ikke kryper inn i r....

Skrevet

Bjørn Borg sine boxere er fantastiske. Akkurat passe høye i livet og rekker langt nok ned på låret til at de ikke kryper inn i r....

Jeg er størrelse 42. Jeg brukte største størrelse da jeg var størrelse 36-38 og selv da var det litt bul over strikken. Nå har jeg også ks-arr med ekstra bul å ta hensyn til. 

Anonymous poster hash: a8c5b...9a0

Skrevet

Calvin Klein og sloggi bruker å funke her. Se på Zalando

Skrevet

Seamless fra Lindex og Kappahl er favorittene mine.

Anonymous poster hash: c4f2d...4d1

Skrevet

Jeg bruker kun èn type (ingen over, ingen ved siden av); en type Sloggi med mild hold-in effekt, ren bomull, koster ca 159 kr. De er helt vidunderlig behagelige å ha på!!!

Anonymous poster hash: 2b04d...631

Annonse

Skrevet

Jeg bruker kun èn type (ingen over, ingen ved siden av); en type Sloggi med mild hold-in effekt, ren bomull, koster ca 159 kr. De er helt vidunderlig behagelige å ha på!!!

Kjøpes hvor?

Anonymous poster hash: abdf0...cb4

Skrevet

Kjøpes hvor?

Lindex (der har de ofte 3 for 2-tilbud), Triumph, LaRedoute, kanskje Cubus? De heter forresten Control Maxi.

Skrevet

Lindex (der har de ofte 3 for 2-tilbud), Triumph, LaRedoute, kanskje Cubus? De heter forresten Control Maxi.

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...