Gå til innhold

Noen her som aldri har fått en positiv test før ivf?

Anbefalte innlegg

Noen her som aldri har hatt en positiv test før å har klart å lykkes ved ivf?

Har hatt vår første ivf og er nå på rugedag 5. Har kun fått blenda hvite tester før. Synes det er vanskelig å holde håpet oppe når man kun har fått skuffelser levert ila våre 4 år som prøvere.

Fortsetter under...

Jeg har aldri fått en positiv test noen gang. Håper det snur når jeg skal teste første gang etter ICSI neste uke

Spennende, skal også teste neste uke :) her ved de ikke hva som er grunnen til at vi ikke blir gravide, men krysser alt vi har å håper vi er superheldige å treffer på første forsøk!

Jeg er 21, vært i forhold siste 4 årene, 3 av dem uten prevensjon. aldri vært gravid. den følelsen er ikke god. nå gikk jeg og samboeren fra hverandre i mars, så nå kan jeg forhåpeligvis glemme det en stund.

Anonymous poster hash: 55e6c...4f7

Jeg  har ikke prøvd å være gravid før. Da vi bestemte oss for å få barn, fikk mannen min kreft. Kjempetøft. Vi har gått gjennom vårt første IVF forsøk uten å lykkes. Vi skal prøve Andre runde i Spania, men vi har også startet adopsjon prosess.  

Annonse

Litt rart og si det, men det er på en måte en betryggelse at det er noen andre i samme situasjon som det har gått bra med! Det gir meg ett håp om at dette kan gå :) hos oss vet de ikke hvorfor vi ikke blir gravid, eneste de har oppdaget er litt endometriose når de sjekket meg for tette eggledere. Men har fått intrykk av at det ikke skulle kunne ha noen betydning.

Jeg ble gravid en gang naturlig før ivf men mine venninner ble ikke det.jeg lykkes på andre forsøk med ivf.

Ei prøvde i fem år, positiv med ivf etter endel forsøk.

Ei venninne nr to prøvde i 2år, tre innsett så hravid.

Ei tredje prøvde i tre år, gravid på fjerde innsett.

Nr 4 prøvde i 6år, gravid på 1 ivf.

Nr 5 prøvde i 3år, gravid på første ivf.

Anonymous poster hash: 17d5c...b5e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...