Gå til innhold

Jeg er ikke en tester! Jeg er ikke en tester! Jeg er IKKE en tester!

Anbefalte innlegg

Var fast bestemt på å ikke bli en tester. Virkelig.

Kjøpte en graviditetstest, putta den i en skuff, der skulle den ligge til etter ikm. Åh så sikker jeg var på dette.

Kikket på den i går, leste bruksanvisningen, pakket den pent sammen, for jeg er jo ingen tester.

La meg, stod opp igjen, kikket på bruksanvisningen en gang til (som om den var skrevet for overleger i graviditetstester, haha det er praktisk talt tiss og vent, men jeg leste en gang til)

Pakket den sammen, sa til mannen "neida, jeg bare kikker, klart jeg ikke skal bruke den nå". La meg, lå musestille... Kjente, lyttet, er det noe der? Kan jeg ikke kjenne noe i livmoren tro? "Mannen min, det rumler i livmoren min" "you are alive" fikk jeg til svar. Oh ja, jeg har en kropp, og den kroppen KJØRER på med alt jeg vil, før jeg sovnet hadde jeg altså tenkt på meg vonde pupper, metallsmak i munn, urolig livmor (hø?), og kanskje pittelitt kvalme? Ja! Kvalm også, HELT sikker.

Jeg sovnet omsider med en kropp som omtrent var klar for fødsel. Våknet, måtte på do, holdt på å tisse på meg. Hørte testen ropte på meg fra skuffen... jeg holdt virkelig på å tisse meg ut før jeg løp bort i skuffen, inn på badet og TESTET! Neeeeei! Jeg er en tester, en trist tester, for testen var blank :(

Fire dager til ikm, får se om jeg kan holde meg haha...

Anonymous poster hash: 0afeb...011

Fortsetter under...

Vi har alle vært der du er. :)

Lykke til om fire dager, om du klarer å vente så lenge. ;)

Anonymous poster hash: 07527...ddd

Hehehhee artig å lese på morningen ;)

Jeg testa negativt 4 dager før ikm ;) så etter det testa jeg ikke før 3 dager etter ikm å den var positiv :D nå er jeg i 7 uker.

Krysser fingrene for deg. Lykke til

Anonymous poster hash: 94356...dee

Hahaha!!! Fjerdegangs prøver her, ikke en gang i gang med 1pp (TR først) men allerede kjøp 1-2-3-4!?! tester av ulike merker😂😂😂 Å nei, skal ikke teste før tidligst 21 mai.. (Yeah right)😝

Tålmodighet...👌

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...