Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #26 Skrevet 26. april 2016 Åh, dette har jeg så lyst til å gjøre selv! Drømte her en natt at jeg ropte til svigerinnen min. Jeg er en person som aldri banner, men den natta kom det mange ord jeg ikke visste jeg kunne engang😂 Anonymous poster hash: 411ac...55e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #27 Skrevet 26. april 2016 HI skal ikke be om unnskyldning. Det er svigerinnen som terroriserer svigerfamilien, og det er ikke greit. Du som mente det kunne være ADHD eller noe annet, du tuller vel? Anonymous poster hash: 6e7a5...294
Anonym bruker Skrevet 26. april 2016 #28 Skrevet 26. april 2016 Oj det satt tenker jeg. Men det høres ut som din svigerinne tåler å høre det. "Stikker hun nesen frem kan den bli bitt" Sikkert ikke første gang hun blir glefset til. Folk liker som regel ikke sånne folk som du beskriver. Håper hun blir mild rundt deg i fremtiden, da har du oppnådd det du ville. Hilsen en med lik svingerinne. ...blææj for en kjerring...ingen liker henne.... Anonymous poster hash: 5e658...aec
3 i april Skrevet 26. april 2016 #29 Skrevet 26. april 2016 Hadde ikke giddet å be henne om unskyldning og hva med resten av familien din? De er kanskje sjokkerte over deg men de er vel også fornøyd med at noen endelig gav dette kvinnemenneske klar tale ? Men hun er vel så ufordragelig pga at dere alle lot henne holde på. Du sier at hun komandere foreldrene dine rundt, hvorfor har de ikke sagt noe ? Og hvem pokker finnet seg I og bli diktert rundt av et menneske de ikke en gang liker ? Hun bestemmer hvor dere skal spise for ellers blir hun sur ? Høres jo ut som en trassig 3 åring. Og broren din hvorfor er han egentlig sammen med denne dama ? Er dama fornemme eller frekk neste gang du treffer på henne så min henne på hvordan hun snakker og oppfører seg rundt dere. Gi henne stikk tilbake og Gjør det klart for henne at du ikke gidder og danse etter hennes pipe og at du heller ikke finnet deg I og bli fornærmet. Du burde snakke med resten av slekta å få de til å gi henne beskjed om at hun Bør skjerpe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå