Gå til innhold

Hvorfor bruker dere lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er absolutt ikke forsent!

Anonymous poster hash: 36175...a7f

Takk for svar på det:)

Anonymous poster hash: 822f1...9c5

Skrevet

En 1 åring i lekegrind er vel litt drøyt

Anonymous poster hash: c8b56...6e4

Hvorfor det??

Skrevet

Brukte lekegrinda som "daybed" og til å plassere barnet i for at det skulle ha et koselig sted å være trygt mens jeg f.eks. pumpet meg eller måtte på do. (Vi hadde laget et "rede" i lekegrinda).

Nå var hun aldri noen urokråke, men hadde et behov for å se meg, så jeg flyttet henne egentlig rundt i huset etter hvor jeg var eller hadde henne i sjal.

Jeg tror ikke vi brukte den etter at hun ble mer bevegelig av seg annet enn i helt sjeldne tilfelle.

Anonymous poster hash: 2152c...43a
Skrevet

Dere som putter barna i lekegrind har dere veldig trange eller rotete hus? Jeg har altid bare tatt med meg babyen jeg dit jeg er. Så har de lekt og styret der mens jeg tissa eller vaska klær.

Anonymous poster hash: 1e01f...d1e

Skrevet

Dere som putter barna i lekegrind har dere veldig trange eller rotete hus? Jeg har altid bare tatt med meg babyen jeg dit jeg er. Så har de lekt og styret der mens jeg tissa eller vaska klær.

Anonymous poster hash: 1e01f...d1e

Absolutt ikke hverken trangt eller rotete (bare av og til), men det er ikke alltid mulig å ha øynene på en unge.

En unge som for eksempel er nr fire i rekken, og som finner ut at den vil gå og løpe rundt tidlig, sånn ved 8 mnd alder. Da er lekegrind helt topp. Ungen syntes også det var helt fint å ha sitt eget sted i stua, og vi syntes det var gull å måke lekene dit om kvelden. 

Skrevet

Har lest tråden igjen og forstår virkelig ikke problemet med å ha lekegrind??

Hva er galt med det? Hvorfor er det drøyt for en ettåring?

Skrevet

Har lest tråden igjen og forstår virkelig ikke problemet med å ha lekegrind??

Hva er galt med det? Hvorfor er det drøyt for en ettåring?

Nei, det er vel noen som mener at har du barn skal du enten bære dem rundt sånn at de er sammen med deg absolutt hele tida, alternativt at du skal sitte å se på dem 24/7.
Skrevet

Vi har kalde gulv, kjekt med baby i grinda som var godt over gulvet som ikke var iskald :) Elsket å være der så barnet har heldigvis ikke måtte innom BUP med traumer og klaustrofobiske tendenser. 

Uansett, er det så nøye om noen har det eller ikke? Helt tydelig at de som ikke har det synes andre er helt ute å kjøre. Av en eller annen grunn. Men noe må vi vel ta hverandre på?!

Anonymous poster hash: 20af5...21f
Skrevet

Fordi mitt lille mirakel nesten går allerede, (8 mnd) jeg er alenemor og har hund. Så da er det greit å kunne sette han i grinda men man løper på do, åpner døra, tømmer oppvaskmaskinen, setter på en klesvask osv... Sån at jeg er 100% sikker på at hunden ikke får gjort han noe og han får ikke krabbet/gått bort til noe å skadet seg når jeg ikke kan følge helt med. Blir brukt i korte perioder av gangen men virker som han liker å sitte der å pludre for seg selv.

Anonymous poster hash: 05767...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...