Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #1 Skrevet 25. april 2016 Eg har vist trampet skikkelig i klaveret. Jeg har ikke holdt meg oppdatert og hadde på meg en lang rød kjole i bryllupet til min bror i fjor sommer. Ante fred og ingen fare, trodde jeg hadde valgt en fin kjole, men nå får jeg høre at hun er sur og sint på meg pga dette. Jeg ante virkelig ikke at man ikke kunne gå i rødt. Hadde du blitt sur hvis noen hadde gått i en rødkjole i ditt bryllup? Anonymous poster hash: d697f...598
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #2 Skrevet 25. april 2016 Jeg hadde ikke brydd meg noe om det. Huff... du får være den voksne da å ta dette slik at dere får rensket luften. Hun burde jo vært voksen nok til å si det til deg om det plaget/plager henne. Anonymous poster hash: 28b0d...0f4
Gjest Muji81 Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 Altså, når du signaliserer at du vil ha sex med brudgommen...som attpåtil er din egen bror -da blir det bråk
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 http://www.tv2.no/a/3509036 Forstår jo det, rød kjole betyr at du har ligget med brudgommen Anonymous poster hash: 1cde5...939
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Altså, når du signaliserer at du vil ha sex med brudgommen...som attpåtil er din egen bror -da blir det bråk At du har ligget med Enda verre Anonymous poster hash: 1cde5...939
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Ts her! Leste den linken, og det står jo det jeg sier; mange er ikke klar over dette... Nei, jeg var ikke klar over det og nei, jeg har ikke ligget med min bror! Det vet selvfølgelig min svigerinne, og det blir virkelig bare patetisk. Anonymous poster hash: d697f...598
soleia Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Hadde då verkeleg ikkje lete ein raud kjole få øydelegge bryllupet mitt, det må då gå an å sjå litt stort på ting. Høyres ut som ei bridezilla denne svigerinna di.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Nei, det betyr ikke at du har ligget med brudgommen. Det betyr at du hadde på Rød kjole. Ingenting mer. Anonymous poster hash: a0d34...402
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Kan du ikke bare unnskylde overfor din svigerrinne. Si du ikke var klar over man ikke bruker rød til brylupp og at du bare hadde valgt den finste kjole du fant. Si at du håper hun kan se bort fra det og tilgi deg og at dere kan ha et godt forhold som skal vare livet ut. DA er du den voksne og om hun ikke tilgir da er det hun som er smålig. Anonymous poster hash: a31f9...ab5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 Man bruker da rød kjole i bryllup. Ikke noe problem det. Anonymous poster hash: a0d34...402
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 Jeg hadde rød kjole i bryllupet til mannens godt voksne onkel. Høygravid var jeg også. Betyr det at jeg må be onkelen om å ta farskapstest?? Anonymous poster hash: 8862c...eb2
Gjest Antarctica Skrevet 25. april 2016 #12 Skrevet 25. april 2016 Svigerinnen høres ut som ei skrulle. Lurer på om hun har regnet ut hva antall roser i brudebuketten "betyr" også, alle kan jo blomsterspråket, ikke sant? Er det 10 hvite nelliker betyr det "jeg ønsker deg død", 18 gule roser betyr "jeg har en vond hemorroide" og så videre.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #13 Skrevet 25. april 2016 Latterlig og barnslig av svigerinnen at hun plages av noe slik ETT ÅR senere, egentlig latterlig at en bryr seg i det hele tatt. Så lenge en ikke stiller opp med sin egen brudekjole i bryllup er alt innafor. Hva med de som har rød bunad, da? Anonymous poster hash: 8b05a...221
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #14 Skrevet 25. april 2016 Poenget er at det jevnt over ikke er god kotyme å kle seg slik at man skiller seg ut ift bruden. Det synes åpenbart din svigerinne at du gjorde. Gjort er gjort, og det er ikke noe å gjøre noe med nå, så skjønner ikke at hun gidder å bruke energi på det nå. Og nei, jeg ville ikke reagert på det. Sånn for ordens skyld. Anonymous poster hash: 5f692...ff7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #15 Skrevet 25. april 2016 For en hysterisk kjærring. Du får prøve å være den voksne her❤️ Anonymous poster hash: 83c45...b49
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #17 Skrevet 25. april 2016 Poenget er at det jevnt over ikke er god kotyme å kle seg slik at man skiller seg ut ift bruden. Det synes åpenbart din svigerinne at du gjorde. Gjort er gjort, og det er ikke noe å gjøre noe med nå, så skjønner ikke at hun gidder å bruke energi på det nå. Og nei, jeg ville ikke reagert på det. Sånn for ordens skyld. Anonymous poster hash: 5f692...ff7 Jo, man skal jo nettopp skille seg ut i forhold til bruden! Å komme i hvit kjole er tabu, det er det eneste man må unngå. Anonymous poster hash: c6c40...385
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #18 Skrevet 25. april 2016 Herregud for ei kjerring som gnur på dette ennå. Ikke bry deg HI. Anonymous poster hash: e503d...fd1
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #19 Skrevet 25. april 2016 Hadde noen dukket opp i rød kjole i bryllupet mitt, og spesielt min svigerinne, så hadde jeg bare ledd og slengt noen kommentarer på det😂😂 Herregud, tenk å være sur for noe sånt! Da er man kanskje ikke så lykkelig i itgangspunktet, da... Om man lar noe sånt ødelegge dagen... Men noen blir jo helt bridezillas..! Anonymous poster hash: 2672b...6b0
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #20 Skrevet 25. april 2016 Jo, man skal jo nettopp skille seg ut i forhold til bruden! Å komme i hvit kjole er tabu, det er det eneste man må unngå. Anonymous poster hash: c6c40...385 Min forlover hadde hvit kjole, men uten brudekjolesnitt. Det var stilig! Anonymous poster hash: 8862c...eb2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #21 Skrevet 25. april 2016 Hadde noen dukket opp i rød kjole i bryllupet mitt, og spesielt min svigerinne, så hadde jeg bare ledd og slengt noen kommentarer på det😂😂 Herregud, tenk å være sur for noe sånt! Da er man kanskje ikke så lykkelig i itgangspunktet, da... Om man lar noe sånt ødelegge dagen... Men noen blir jo helt bridezillas..! Anonymous poster hash: 2672b...6b0 Hvorfor skal du slenge kommentarer? Er det noe galt å gå i rødt? Anonymous poster hash: a0d34...402
Luksusdyret Skrevet 25. april 2016 #22 Skrevet 25. april 2016 Eg har vist trampet skikkelig i klaveret. Jeg har ikke holdt meg oppdatert og hadde på meg en lang rød kjole i bryllupet til min bror i fjor sommer. Ante fred og ingen fare, trodde jeg hadde valgt en fin kjole, men nå får jeg høre at hun er sur og sint på meg pga dette. Jeg ante virkelig ikke at man ikke kunne gå i rødt. Hadde du blitt sur hvis noen hadde gått i en rødkjole i ditt bryllup? Anonymous poster hash: d697f...598 Hva med å lese om elementær bryllupsetikette før man velger farge på klærne? Jeg hadde ikke blitt sur nei, men jeg hadde tenkt at hun der er visst ikke oppdatert på etikette i hvert fall.
LME1001 Skrevet 25. april 2016 #23 Skrevet 25. april 2016 Min forlover hadde hvit kjole, men uten brudekjolesnitt. Det var stilig! Anonymous poster hash: 8862c...eb2 Jeg hadde to forlovere, begge hadde (helt forskjellige) hvite, korte kjoler. Mitt valg, i samråd med de. Det ble kjempefint!
Gjest Antarctica Skrevet 25. april 2016 #24 Skrevet 25. april 2016 Hva med å lese om elementær bryllupsetikette før man velger farge på klærne? Jeg hadde ikke blitt sur nei, men jeg hadde tenkt at hun der er visst ikke oppdatert på etikette i hvert fall. Å være sur i et år over en bagatell er vel heller ikke forenlig med normal "etikette"...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2016 #25 Skrevet 25. april 2016 Alle forstår at du ikke mente å signalisere at du har ligget med broren din! Det er bare barnslige mennesker som har forlest seg på brudemagasiner som bryr seg om dette. Selv den danske dronningen hadde rød kjole i bryllupet til sin egen sønn. Synes svigerinnen din er latterlig, og alle andre som bryr seg om disse fjollete fargekodene. Den eneste fargen jeg synes man kan unngå i bryllup er hvitt, hvis man vet at bruden skal kle seg i den fargen. Anonymous poster hash: 2d9c6...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå