Pernille_ Skrevet 25. april 2016 #1 Del Skrevet 25. april 2016 CB fertilitetsmonitor vs eggløsningstest - erfaringer? Jeg er på 3.menssyklus siden jeg sluttet å amme lillegutt. Syklusen har til nå vært lang, 42 dager. Begynte denne syklusen å måle med CB ferilitetsmonitor for å vite når EL er. Den var flere dager vist Lav, og i går viste den Høy. I dag tidlig bestemte jeg meg for å teste med vanlig eggløsningstest i tillegg da jeg hadde en liggende. Hvorfor ikke, tenkte jeg. CB monitoren viste Maksimal, og den vanlige EL-testen viste runding uten smilefjes. Hva betyr det? At el-testen ikke er sensitiv nok? Jeg regner da ikke med at monitoren tar feil på hvilken dag den viser max, den skal jo være så sensitiv? Jeg er på syklusdag 16, så i forhold til en vanlig syklus kan det jo stemme med EL snart. Men min syklus har de siste 3 ganger vært på 42dager, og da skal vel ikke el være før i beg. av mai? Dette er forvirrende og jeg vet ikke hvilken test jeg skal stole på. Setter pris på deres tips og erfaringer!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144272560-fertilitetsmonitor-vs-eggl%C3%B8sningstest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå