Utålmidig.no Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Jeg får ikke så mye svar på bli gravid forumet, og håper kanskje dere har litt mer å komme med? Jeg har begynt å skjønne litt dette med tappen, men ble litt usikker i dag. Trodde jeg i utgangspunktet skulle ha el på onsdag, ettersom tappen var åpen mandag, men lukket tirsdag. Så kom el tegn i slutten av uka, og el slim begynte fredag. I teorien skulle jeg da få el til tirsdag. MEN i dag er tappen høyt oppe, litt bakovervendt og føles litt åpen. (har født før, så når den plutselig var bakovervendt var det litt vanskelig å kjenne at den er åpen eller ei.) Er jeg kanskje litt lengre i syklusen enn hva jeg tror? El smertene har ikke vært så tydelige denne mnd. Kan det være at el var i går? Eller er det mulig at tappen vender seg sentrert igjen og at el kommer som normalt? Kort sagt, hadde en SA, to blå mandag 4.april, og blødning 10 april. Så i teorien vil det si TR ble 7 dager forsinket. Syklus 28/29 dager og el er alltid på dag 17. Derfor jeg er litt forvirret denne gang. hehe. Dette ble veldig mye! Men håper noen har noen erfaringer å dele Hvilke erfaringer har dere før, under og etter el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå