Gå til innhold

5 i familien. Hvor stor vaskemaskin har dere? Evt hvor mange har dere?

Anbefalte innlegg

Har tre barn. Minste gulper og driter ut flere klesplagg for dagen. Har ett barnehagebarn som kommer hjem med skittentøy hver dag og må skifte flere truser for dagen i perioder og en førsteklassing som drar med både hverdagstøy, yttertøy og sko som må vaskes hver dag pluss at hjn skitner seg til en god del hjemme etter skoletid. Hun er alltid tildekket av gris etter måltider, svart fra topp til tå etter 10 minutter ute osv... Vi har en 9 kg vaskemaskin men det holder jo ikke mål i det hele tatt! Både kapasitet og tid strekker ikke til. Ønsker å ha en vaskemaskin til sånn at npr jeg først har tid til å vaske klær så kan jeg få unna to maskiner samtidig.

Anonymous poster hash: e365a...d92

Fortsetter under...

Vi har tre aktive, skitne gutter😊

Har en vanlig str vaskemaskin (Miele, aner ikke antall kg). Bruker tørketrommelen en del.

Når tørketrommelen ryker har jeg lyst på en kombi vask/tørk hvor jeg kan vaske og tromle alt av undertøy, sokker, håndklær og sengetøy.

Og ha egen maskin til ull og vanlige klær som vi ikke tromler...

Forhåpentligvis noen år til vaskemaskin eller tørketrommel ryker😊

Anonymous poster hash: 2b588...bd5

Siemens som tar 8 kg.

Og tørketrommel. Men skulle gjerne hatt en maskin til. Hadde fått unna vasken på et par dager i uka. Nå går den hver eneste dag, og tørkemulighetene er dårleg

Anonymous poster hash: 8b2a2...26f

Vi er 5 i familien, og hittil hatt en vaskemaskin som tok 5,5 kg... Og utrolig nok gikk det uten problemer, men måtte jo vaske ofte. Så måtte vi ha ny og kjøpte en som tar 12 kg, og det er rene himmelen! Vasker kun 3-4 maskiner i uka, noen ganger bare 2, helt fantastisk :)

Vi er fem i familien og har to vaskemaskiner 😄😄😄😄 Det er perfekt. Når vi bygget hus la vi opp til å ha stor vaskerom med opplegg for to maskiner og en tørketrommel.

Anonymous poster hash: beac5...cb1

Vi er 5 i familien, og hittil hatt en vaskemaskin som tok 5,5 kg... Og utrolig nok gikk det uten problemer, men måtte jo vaske ofte. Så måtte vi ha ny og kjøpte en som tar 12 kg, og det er rene himmelen! Vasker kun 3-4 maskiner i uka, noen ganger bare 2, helt fantastisk :)

Sorterer du lite da eller? Har aldri så mye som 12 kg av en type vask om jeg ikke sparer opp...

Anonymous poster hash: 58b5b...c48

Annonse

Sorterer du lite da eller? Har aldri så mye som 12 kg av en type vask om jeg ikke sparer opp...

Sorterer i lyst og mørkt, og håndklær, sengetøy og undertøy :)

Altså tre sorteringer? Hva med ull feks?

Det meste av vår ull vaskes sammen med annet tøy. Bruker ikke milo lenger. Tar på en sånn semiskånsom vask. Ulla blir ikke mer slitt eller tovet.

Anonymous poster hash: 09d41...359

Altså tre sorteringer? Hva med ull feks?

Vi bruker ikke ull da det er kun mannen som tåler ull. Det skal sies at i de verste møkkavær periodene må jeg vaske flere maskiner da også yttertøy vaskes for seg. Men generelt sett slipper jeg unna med få maskiner :)

Annonse

Har to vaskemaskiner, men en tørketrommel. Ene vaskemaskinen tar 12 kilo, den andre vanlig antall kg(husker ikke hva som er vanlig). Vi er 3 barn og 2 voksne

Anonymous poster hash: b3e0e...63c

Snart 4 barn. Har 2 vaskemaskiner og en tørketrommel. Ene maskinen tar 8 kg. Vasker stort sett 2 maskiner annenhver kveld. Bruker kun tørketrommel til håndkler og sengetøy.

Anonymous poster hash: 5a69d...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...