Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Hei, her om dagen skulle jeg ta ut en tampong, men merket at det var en ekstra snor. Jeg hadde gått med to tamponger over kort tid. Men nå er jeg kjempeusikker på om jeg kanskje har en til jeg har glemt av? Når jeg kjenner etter, kjenner jeg en myk klump. Men jeg vet ikke helt hva det er? Kan det være en tampong? Jeg finner ingen tråd heller. Jeg har ikke hatt noen smerter, men jeg vet ikke hvor lenge den isåfall kan ha ligget der. Er det mulig å gå med 3 tamponger på en gang? HJELP(!!!!) Hilsen mildt stressa jente Anonymous poster hash: 1f3bc...831
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 (endret) Få kjæresten din eller en annen til å kikke etter med lommelykt hvis du er i tvil. Evt kan du prøve å huke deg ned over et speil og se selv. Det kan være livmormunnen du kjenner. Endret 24. april 2016 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Få kjæresten din eller en annen til å kikke etter med lommelykt hvis du er i tvil. Vet kan du prøve å huke deg ned over et speil og se selv. Det kan være livmormunnen du kjenner. Har ikke kjæreste. Livmormunnen? Hvor dypt sitter den? Når jeg kjenner etter er det veldig glatt og mykt, ca etter 6 cm Anonymous poster hash: 1f3bc...831
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 Har ikke kjæreste. Livmormunnen? Hvor dypt sitter den? Når jeg kjenner etter er det veldig glatt og mykt, ca etter 6 cm Anonymous poster hash: 1f3bc...831 Livmormunnen. Anonymous poster hash: e75bf...08d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Livmormunnen. Anonymous poster hash: e75bf...08d Så kan dette bare være livmormunnen jeg kjenner? Anonymous poster hash: 1f3bc...831
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Så kan dette bare være livmormunnen jeg kjenner? Anonymous poster hash: 1f3bc...831 Ja. Glatt. litt myk. Om du kjenner godt kan du kjenne at den er rund med en fordypning i. Anonymous poster hash: e75bf...08d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Ja. Glatt. litt myk. Om du kjenner godt kan du kjenne at den er rund med en fordypning i. Anonymous poster hash: e75bf...08d Ja, merket at det var noe rundt. Tusen takk for svar, lettet 10 kg fra skuldrene Anonymous poster hash: 1f3bc...831
anonomous Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 3 tamponger skal det vel litt til å både få plass til uten å kjenne det og å faktisk glemme at man har tre tamponger inni 😱 satse på det er livmormunnen.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 3 tamponger skal det vel litt til å både få plass til uten å kjenne det og å faktisk glemme at man har tre tamponger inni 😱 satse på det er livmormunnen. Ja, satser på det. Har det noen ting å si at jeg er jomfru? Anonymous poster hash: 1f3bc...831
anonomous Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Ja, satser på det. Har det noen ting å si at jeg er jomfru? Anonymous poster hash: 1f3bc...831 Aner ikke, noen er vid og andre er trang. Jomfru eller ikke tror jeg neppe har noe å si,men om man har født har vel heller noe å si.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 Hvordan er det mulig å stappe inn en tampong når en allerede er der? Kjenner du ikke tråden eller at det er noe der når du stapper den inn.... Bare lurer... Hvis tampong er der inne over lengre tid vil du nok etterhvert få feber Osv... Anonymous poster hash: e8525...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå