Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #1 Skrevet 24. april 2016 Vi har det veldig bra 90% av tiden. De siste 10 er jeg en drittkjerring. Tydeligvis. En dag sa han noe som "hatet går som oftest over". Og i går når jeg tenkte på dette spurte jeg: synes du jeg er snill med deg? Nølte han. Jeg er så lei meg, og lei av meg. Tror jeg er en manipulativ psykopat som baner veg for meg selv og mitt. Jeg erfot å si hva jeg mener istedenfor å gå rundt grøten, ikke hver gang det er like pent! Tror ikke jeg kan forandre meg. Jeg er snill, varter han opp, steller, lager mat, koser, sier han er fin, trimmer for å holde meg fin. Men så kan jeg ikke styre sinnet mitt og river alt i stykker. For en kort stund, han er helt fantastisk. Han har kjeftet på meg en gang på 5 år, det var denne uken. Ønsker bare at noen kjører meg ned! Anonymous poster hash: 05a8d...906
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #2 Skrevet 24. april 2016 Har du ikke respekt for han? Han er en tøffelhelt? Anonymous poster hash: 2e711...b81
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #3 Skrevet 24. april 2016 Har du ikke respekt for han? Han er en tøffelhelt? Anonymous poster hash: 2e711...b81 Han er ikke en tøffelhelt, han gjør stort sett som han selv vil. Heldigvis, hvis ikke hadde han blitt spist levende. Av meg. Respekt? Ja, det har jeg. Jeg er ikke slem fordi jeg vil! Jeg har kort lunte. Jeg vet ikke hvorfor:( Anonymous poster hash: 05a8d...906
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #4 Skrevet 24. april 2016 En ting er sikkert, du er ikke en psykopat! Psykopater tror aldri og tenker aldri at de er psykopater. Du har kanskje en sterk vilje, kanskje du er litt manipulerende, kanskje du er bortskjemt? Deprimert? Lei? Osv.. men ikke en psykopat. Jeg synes det høres ut som du gjør veldig mye fint for han... kan det være at du føler du ikke får så mye tilbake? Ikke blir sett? Og så blir du lei deg, såra og sint? Du får lære deg å telle til ti Begynn med yoga, mindfulness el. og ta litt tid for deg selv! Det høres ut som du trenger en liten pause Kan jeg tippe på at dere har småbarn? I så fall er jo alltid dette en slitsom tid, og man må være to for å dra lasset (i så fall om man er to om ansvaret) Anonymous poster hash: 43c9c...61d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #5 Skrevet 24. april 2016 Pms? Anonymous poster hash: c37ed...360
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #6 Skrevet 24. april 2016 Har tenkt at det kan være ppillene. Vi har en "spesiell situasjon" rundt oss, vil ikke si noe mer, kan bli gjenkjent. Men han er mye opptatt på andre ting. Så han ser meg kanskje ikke. Ville ikke si det i HI da det ligner mer på en unnskyldning for min oppførsel enn noe annet. Godt jeg ikke går under psykopat 😃 Anonymous poster hash: 05a8d...906
Gjest Antarctica Skrevet 24. april 2016 #7 Skrevet 24. april 2016 Vi har det veldig bra 90% av tiden. De siste 10 er jeg en drittkjerring. Tydeligvis. En dag sa han noe som "hatet går som oftest over". Og i går når jeg tenkte på dette spurte jeg: synes du jeg er snill med deg? Nølte han. Jeg er så lei meg, og lei av meg. Tror jeg er en manipulativ psykopat som baner veg for meg selv og mitt. Jeg erfot å si hva jeg mener istedenfor å gå rundt grøten, ikke hver gang det er like pent! Tror ikke jeg kan forandre meg. Jeg er snill, varter han opp, steller, lager mat, koser, sier han er fin, trimmer for å holde meg fin. Men så kan jeg ikke styre sinnet mitt og river alt i stykker. For en kort stund, han er helt fantastisk. Han har kjeftet på meg en gang på 5 år, det var denne uken. Ønsker bare at noen kjører meg ned! Anonymous poster hash: 05a8d...906 Har du PMS? Jeg er en heks mot mannen to dager i mnd. Eller, var. Nå som jeg skjønner hva det er som gjør det, kan jeg bite meg i leppa.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #8 Skrevet 24. april 2016 Huff, sliter med det samme.. Jeg virkelig elsker og respekterer samboeren min. Han gjør alt for at jeg og barna skal ha det bra. Jeg prøver virkelig å vise han at jeg setter stor pris på han og vil gi omsorg og kjærlighet tilbake. Men jeg er bipolar og skadet av en dårlig oppvekst, så jeg er ikke alltid like enkel å forstå seg på.. Jeg kan bli så jævlig forbanna ut av det blå og si noe stygt som jeg virkelig ikke mener på ordentlig. Dette går fort over og jeg er aldri sint lengre enn 5 minutter. Men herregud, så slitsomt det må være å forholde seg til da.. Jeg får også perioder hvor jeg føler at jeg ikke er god nok for han, og da prøver jeg å dytte han følelsesmessig unna og blir kald og avvisende. Fine, flotte kjæresten min. Tenk at han faktisk holder ut med meg og elsker meg! ❤ Anonymous poster hash: 8b2c7...67e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 Huff, sliter med det samme.. Jeg virkelig elsker og respekterer samboeren min. Han gjør alt for at jeg og barna skal ha det bra. Jeg prøver virkelig å vise han at jeg setter stor pris på han og vil gi omsorg og kjærlighet tilbake. Men jeg er bipolar og skadet av en dårlig oppvekst, så jeg er ikke alltid like enkel å forstå seg på.. Jeg kan bli så jævlig forbanna ut av det blå og si noe stygt som jeg virkelig ikke mener på ordentlig. Dette går fort over og jeg er aldri sint lengre enn 5 minutter. Men herregud, så slitsomt det må være å forholde seg til da.. Jeg får også perioder hvor jeg føler at jeg ikke er god nok for han, og da prøver jeg å dytte han følelsesmessig unna og blir kald og avvisende. Fine, flotte kjæresten min. Tenk at han faktisk holder ut med meg og elsker meg! ❤ Anonymous poster hash: 8b2c7...67e Litt utenfor tema, men på shrødingers katt på nrk snakket de om at briller med orange glass kunne dempe mye av de bipolare trekkene, man blir mindre manisk og mindre nedstemt, mer jevn i humøret og sover bedre Anonymous poster hash: a426d...299
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Det er slitsomt. Synd man bare legger de dårlige tingene på minne Anonymous poster hash: 05a8d...906
Anonym bruker Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 Om du er klar over det - så kan du jobbe med det. Og - dere kan snakke om det, ikke minst. Anonymous poster hash: c6e88...c37
Gjest Antarctica Skrevet 24. april 2016 #12 Skrevet 24. april 2016 Det er slitsomt. Synd man bare legger de dårlige tingene på minne Anonymous poster hash: 05a8d...906 Det er da et valg hver og en av oss tar. Det går fint an å velge å huske de gode tingene. Handler om hvordan man ønsker å leve sitt liv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå