Gå til innhold

Noen som kan se om ivf forsøket var vellykket? ser tilbake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følte "Ja" før jeg trykket på tråden. Fikk en veldig god følelse og kjente en ordentlig glede i meg ❤️ Nesten så jeg har lyst å si gratulerer allerede.

Tror absolutt at det kommer et barn nå!

Litt usikker på kjønn, begge deler gir litt sterke vibber. Så tør ikke helt si noe klart.

Hva med meg? 11.10.88

God klem og lykke til ❤️

Anonymous poster hash: 1ffcd...735

Følte "Ja" før jeg trykket på tråden. Fikk en veldig god følelse og kjente en ordentlig glede i meg ❤️ Nesten så jeg har lyst å si gratulerer allerede.

Tror absolutt at det kommer et barn nå!

Litt usikker på kjønn, begge deler gir litt sterke vibber. Så tør ikke helt si noe klart.

Hva med meg? 11.10.88

God klem og lykke til ❤️

Spørsmålet er altså: Når blir jeg gravid igjen? Glemte å skrive det i forbifarten 😃

Spørsmålet er altså: Når blir jeg gravid igjen? Glemte å skrive det i forbifarten Anonymous poster hash: 1ffcd...735

Tusen takk! Skal spise nå, så setter meg ned etterpå. Da har jeg litt bedre tid.

Håper virkelig du har rett!!

Spørsmålet er altså: Når blir jeg gravid igjen? Glemte å skrive det i forbifarten Anonymous poster hash: 1ffcd...735

Jeg fikk ikke opp graviditet det første halve året. Men jeg får opp at du er gravid med ei jente rundt juletider.

Tusen takk for svar ❤️ Sist sa du at jeg var gravid før sommeren, men vet av erfaring at ting endrer seg underveis 😉 Derfor det er så vanskelig å sette nøyaktig tidspunkt på noe. Noen ganger endres det!

Håper virkelig jeg føler rett! Skal krysse fingrene og heie på deg ❤️

Klem

Annonse

Tusen takk for svar ❤ Sist sa du at jeg var gravid før sommeren, men vet av erfaring at ting endrer seg underveis Derfor det er så vanskelig å sette nøyaktig tidspunkt på noe. Noen ganger endres det!

Håper virkelig jeg føler rett! Skal krysse fingrene og heie på deg ❤

KlemAnonymous poster hash: 1ffcd...735

Jeg fikk opp sommeren men ble så i tvil. Så pendelen fikk svare for meg. Pendelen har hatt rett på alt i det siste. For øyeblikket stoler jeg mer på den. Tidligere var det omvendt.

Jeg fikk opp sommeren men ble så i tvil. Så pendelen fikk svare for meg. Pendelen har hatt rett på alt i det siste. For øyeblikket stoler jeg mer på den. Tidligere var det omvendt.

Ja. Min pendel streiker dessverre. Jeg får den ikke igang, rett og slett. Litt trist, for den er spennende å bruke.

Takk for at du så på meg :-)

Og lykke til ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...