Gå til innhold

Kake til konfirmasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tante til ei jente som skal konfirmeres om to uker, og skal bake en kake til kaffen. Hun vil gjerne ha sjokoladekake. Jeg har forsåvidt mange gode oppskrifter, men har så lyst å gjøre mer ut av det. Da mener jeg med form, pynting og slikt! Er ingen konditor, men sånn vanlig flink med hendene hvis jeg har noe å se etter/oppskrift😄 Noen som har tips/bilder/linker el lignende så blir jeg kjempeglad 🎂😊

Anonymous poster hash: 6fef6...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en oppskrift på hvit sjokoladekake, som smaker helt fantastisk. Den pynter jeg enkelt med mørk sjokolade og jordbær/ friske bær.  

Skrevet

Følger!! Er også tante og skal komme med kake! 😱😏

Skrevet

Sjokoladekake med bringebærmousse inni. Så kan du ha sjokoladekrem utenpå i mønster og pynte med friske bær. Lag den høy. Gjerne tre etasjer😜

Anonymous poster hash: ef931...d92

Skrevet

HI her igjen!

Tusen takk for flere supre forslag! Tar gjerne imot flere, gjerne både med oppskrifter og bilder😃 Hvordan lager man en god bringebærmousse forresten? Det høres lekkert ut i sjokoladekake 😋

Skrevet

HI her igjen!

Tusen takk for flere supre forslag! Tar gjerne imot flere, gjerne både med oppskrifter og bilder😃 Hvordan lager man en god bringebærmousse forresten? Det høres lekkert ut i sjokoladekake 😋

Denne fikk Fredrik masse skryt for i Hele Norge baker på TV3.

http://m.passionatebaking.blogg.no/1379424325_sjokoladekake_med_bri.html

Skrevet

Om du såg i d siste nr av foreldre og barn, var der et innslag med barnebursdag. En veldig artig pyntet kake!

Finner ikke bladet nå, men den hadde vært gøy å servert!

Anonymous poster hash: a273b...0e0

Skrevet

Denne fikk Fredrik masse skryt for i Hele Norge baker på TV3.

http://m.passionatebaking.blogg.no/1379424325_sjokoladekake_med_bri.html

Denne har jeg laget noen ganger. Den er veldig god, men veldig voksen i smaken. Våre barn fra 4-14 likte den ikke så godt, mens de over likte den 👍 fått mye skryt. Den er veldig mørk, og mye tung sjokoladesmak.

Anonymous poster hash: 0fe9a...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...