Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 Barnet til en kollega har blitt alvorlig sykt, noe som innebærer blant annet cellegift de neste årene. Jeg føler at jobben bør gi noe, men hva gir man? Tenkte å vite litt hva en kan gi, før jeg foreslår det for sjefen. Anonymous poster hash: f3251...065
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Hvor gammel er barnet? Jeg har hatt to syke barn i min krets som har tilbragt mye tid på sykehus. Jeg kjøpte en Build-a-bear til begge. Begge fikk være med meg og designe sin drømmebjørn. Det er kanskje ikke mulig her. Selv litt større barn setter pris på en god myk bamse de kan klemme når de er redde og har vondt. Ellers ville jeg kjøpt en morsom bok, et spill de kan spille med familien på sykehuset. Anonymous poster hash: 108ea...845
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #3 Skrevet 23. april 2016 Barnet er litt over 2 år Anonymous poster hash: f3251...065
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #4 Skrevet 23. april 2016 Barnet er litt over 2 år Anonymous poster hash: f3251...065 Ok. Ville kjøpt en bamse og aktivitetsleker som ikke krever for mye. Noe de kan holde på med i sengen. Anonymous poster hash: 108ea...845
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 Lydbøker! 👍 Anonymous poster hash: 88a75...e06
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Uff, stakkars barn og foreldre:( - aktiviserende leker som puslespill til de minste - bøker - dukke hvis jente - DUPLO - et fint doktorsett (+ evt en bamse som kan være pasient, avh av hvor mye penger du har tenkt å bruke) - sjekk sprell.no!! Veldig hyggelig og omtenksomt av deg, det blir nok satt pris på! Anonymous poster hash: e51a9...b2f
klg,2 boys now:) Skrevet 23. april 2016 #7 Skrevet 23. april 2016 Spørs hvor sykt barnet er,men styr unna puslespill om ungen er kun sengeliggende. Husker jeg lå veldig syk på sykehuset som 6 åring og mamma fortalte at tante kom med en gave til meg.tante kom med ett svært puslespill med mange hundre små brikker.hun mente det passet perfekt å holde på med i senga😳
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #8 Skrevet 23. april 2016 Spørs hvor sykt barnet er,men styr unna puslespill om ungen er kun sengeliggende. Husker jeg lå veldig syk på sykehuset som 6 åring og mamma fortalte at tante kom med en gave til meg.tante kom med ett svært puslespill med mange hundre små brikker.hun mente det passet perfekt å holde på med i senga😳 En toåring er for liten til å holde på med "vanlige" puslespill - hvis du med ditt innlegg siktet til meg over ditt innlegg. Jeg siktet til en sånn tykk A4-stor treplate med "knotte-brikker" å sette på plass, vet ikke hva man kaller disse. Forøvrig er man ikke sengeliggende konstant når man får cellegift i flere år. Hi, jeg så nå at det er jobben og ikke du personlig som skal gi - da er kanskje budsjettet også større og i så fall ville jeg gått for fint doktorsett+bamse. Anonymous poster hash: e51a9...b2f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #9 Skrevet 23. april 2016 Takk for forslagene. Jeg tenkte at jeg skulle hekle teppe, tøfler, luer osv. og gi en annen liten ting fra meg personlig i alle fall. Vet ikke om jobben blir med, men regner med at de gir en liten oppmerksomhet og da får jeg nok et greit budsjett å forholde meg til og handle for. Anonymous poster hash: f3251...065
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #10 Skrevet 23. april 2016 Bamse/dukke og doktorsett! Kanskje bamsen kan få like tøfler som barnet? Tror det er noe som heter mcstuffin eller noe slikt som er sykehusleker for barn og går på tv? Anonymous poster hash: 48f5a...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå