Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Trengs det mye tid og produkter? Må man vaske håret oftere? Anonymous poster hash: bc4ff...14b
Gjest Stjerneklart Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Den må stusses ganske ofte, den blir jo fort lang og kommer i veien for øynene. Du trenger nok ikke å vaske håret oftere enn vanlig. Stylingprodukter og tid avhenger jo litt av håret ditt og hvordan du vil ha det. Det kan jo hende du må f.eks rette den om du har hår som krøller seg opp, eller bruke noen stylingprodukter for å "legge den" slik du vil. Det er vanskelig å avgjøre uten å se deg, du kjenner håret ditt best
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #3 Skrevet 22. april 2016 Hvor mye jobb det er med den kommer an på hvor tykt hår du har. Har du veldig tykt og stritt hår vil den nok ligge pent av seg selv. Jeg har tynt hår, kan bruke en halv flaske hårspray for så å komme ut og luggen blåser alle veier og lander i striper, jeg ser rett og slett ikke ut (om det ikke er vindstille da ) Om den man vaskes oftere kommer an på hvor feit hud du har, har du veldig feit hud, blir luggen fort feit. Anonymous poster hash: 90d79...bfd
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Jeg har lugg. Vasker ikke håret oftere enn om jeg ikke hadde hatt det. En tur til frisøren ca hver 6. uke. Jeg får gratis lugg-klipp hos min faste salong (klipper tupper hver 3. mnd). Har av og til bare svippet innom en annen salong (når jeg har vært bortreist). De tar som regel litt for å gjøre det. Anonymous poster hash: cf18e...7a6
Anonym bruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 Så luggen blir ikke fort fet med tanke på krem og sminke? Anonymous poster hash: bc4ff...14b
Superdolly Skrevet 23. april 2016 #6 Skrevet 23. april 2016 Jeg har pannelugg. Når jeg smører meg med fuktighetskrem pleier jeg å dra den vekk fra ansiktet med en spenne, og så slipper jeg den ned når kremen har trukket inn i huden. Jeg vasker ikke håret oftere enn jeg gjorde da jeg ikke hadde pannelugg, men med mitt hår er det en god del jobb for å få den til å se ok ut. Håret mitt har en del fall, og hver gang jeg dusjer eller er ute i litt fuktig vær, krøller den seg og ser rar ut. Så det er føner og rettetang og hårprodukter hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå