Gå til innhold

Bli vakker.. lureri??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at om man bestiller merkeshampoo derifra, er ikke varen den samme.Den har blitt utblandet? Noen som har hørt det samme?

Anonymous poster hash: dfa9f...049

Skrevet

Det stemme ikke. Kjøpt derifra i mange år av masse merker. Alt er veldig bra😊👍

Anonymous poster hash: c7338...b3b

Skrevet

Har akkurat fått min først pakke derfra. Gikk super kjapt og varen er helt sikkert original.

Anonymous poster hash: 2afbb...f0e
Skrevet

Har bare gode erfaringer med å kjøpe derfra

Skrevet

De ble vel nettopp avslørt med svindel ved at de importerer fake dritt fra Kina og selger det som originalprodukter?!

Folk hadde fått allergiske reaksjoner osv, men produktene/ingrediensene kan ikke spores.

De og en eller annen side til.

Skal se om jeg finner igjen saken og får lagt ut link.

Anonymous poster hash: 5a130...f1f

Skrevet

Bare gode erfaringer, handlet der i flere år.

TV2 testet de for noen år siden, og ingenring var fake, alt var ekte.

Anonymous poster hash: 4e933...a99

Skrevet

Har aldri registrert noe galt med produktene.

Skrevet

Det der er bare tull som frisørsalonger har funnet på for at du heller skal kjøpe produktene dine hos de til tredobbel pris. Har handlet på blivakker leeeeenge og har bare positiv erfaring!

Anonymous poster hash: 1284b...187

Skrevet

Har kjøpt en del der oppigjennom årene. Ikke noe galt med noe derfra.

Skrevet

Det som er med blivvakker er at de driver med parallel import, det gjør at prisene er billigere. Tror det er større sjanse for at du får gamle produkter enn at de er fake. Har lest mye om kunder som har fått gamle produkter derfra. Men det risikerer du også hos frisøren da USA ofte sender gamle produkter til Norge. 

Dette kom fra frisøren min som var skuffa over at Alterna i USA gjorde denne praksisen. Tror også det var noe med at holdbarhetsdatoen i USA var kortere enn i europa. 

Det er sikkert det samme med andre store merker. Man ser alltid ny embalasje på produkter i USA lenge før den blir forandret i Norge. Importøren kan også få de billigere for at de skal bli kvitt de men selger de vidre til samme pris. 

Skrevet

Bare gode erfaringer her.

Anonymous poster hash: ad965...9ea

Skrevet

Originale varer, så slapp helt av

Anonymous poster hash: 86f5a...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...