Reese Skrevet 22. april 2016 #1 Skrevet 22. april 2016 Jeg testet positivt på Mandag 18, men har blodspor i trusa nå. Noen som har opplevd dette og det har gått bra? Har ikke opplevd dette med noen av mine tidligere graviditeter. Noen som har erfaring og dele? Mensmurringer underveis så regner med det går i dunken, men likevel optimistisk til sterkere blødninger oppstår.. Takker for svar..
Snøfnugget Skrevet 22. april 2016 #2 Skrevet 22. april 2016 Opplevd det, men det gikk ikke bra dessverre. Krysser fingrene for at den klorer seg fast, er jo noen som blør litt rundt ikm og det går bra. Lykke til!
Reese Skrevet 22. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2016 Opplevd det, men det gikk ikke bra dessverre. Krysser fingrene for at den klorer seg fast, er jo noen som blør litt rundt ikm og det går bra. Lykke til! Når begynte du å blø skikkelig? Takk
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Ulempen med å teste så tidlig. Skuffelsen blir så stor når det kommer spotting/ blødning. Opplevd det selv, gått galt hver gang. Jeg tør ikke å teste tidlig lenger. Er jo ikke noe poeng å bli redd og skuffet unødvendig... Anonymous poster hash: e517b...a58
Reese Skrevet 22. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2016 Ulempen med å teste så tidlig. Skuffelsen blir så stor når det kommer spotting/ blødning. Opplevd det selv, gått galt hver gang. Jeg tør ikke å teste tidlig lenger. Er jo ikke noe poeng å bli redd og skuffet unødvendig... Anonymous poster hash: e517b...a58 Det har du helt rett i!! Takk for at du svarte Jeg har testet tidlig før, men har verken erfaring med spotting i svangerskap eller før mens.. Jeg er ute etter erfaringer enten de er negative eller positive Realist er jeg og har ikke for mye håp, og det går helt fint selv om
Hannepålandet Skrevet 22. april 2016 #6 Skrevet 22. april 2016 Var det friskt blod eller gammelt brunt? Kan være embryoet som graver seg ned i livmorveggen og at man får en liten blødning.
Reese Skrevet 22. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2016 Var det friskt blod eller gammelt brunt? Kan være embryoet som graver seg ned i livmorveggen og at man får en liten blødning. Takk, jeg fant et slikt svar av jordmor siri. Det var brunlig og såvidt litt lyserosa iblandet utflod når jeg tørket meg. Håper du har rett
Snøfnugget Skrevet 22. april 2016 #8 Skrevet 22. april 2016 Når begynte du å blø skikkelig? Takk Begynte med lys rosa spotting så tre dager etterpå begynte skikkelig blødning. Hadde da vært på ul og sett at det gikk galt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #9 Skrevet 22. april 2016 Det har du helt rett i!! Takk for at du svarte Jeg har testet tidlig før, men har verken erfaring med spotting i svangerskap eller før mens.. Jeg er ute etter erfaringer enten de er negative eller positive Realist er jeg og har ikke for mye håp, og det går helt fint selv om Glemte å ønske lykke til! Anonymous poster hash: e517b...a58
Reese Skrevet 22. april 2016 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2016 Det har ikke vært noenting etterpå.. helt vanlig utflod uten lukt eller noe. Kansje jeg kunne skimte farge i, men da skulle jeg se godt etter og altså.. Vil ikke spottingen fortsette om det bugner til tidlig SA? Takk for lykke ønskninger (skal huske å oppdatere denne tråden om hvordan det går, da jeg ser tusen tråder på nett som stopper så brått uten at man får vite hvordan det endte)
siot Skrevet 22. april 2016 #11 Skrevet 22. april 2016 Hadde en slik dag med spotting slik som du beskriver, men da var jeg ca 13 uker på vei. Det ble bare med den ene dagen, og alt gikk bra <3 lykke til!
Reese Skrevet 22. april 2016 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2016 Hadde en slik dag med spotting slik som du beskriver, men da var jeg ca 13 uker på vei. Det ble bare med den ene dagen, og alt gikk bra <3 lykke til! Takk for at du delte det Siot
AO3 Skrevet 22. april 2016 #13 Skrevet 22. april 2016 Opplevde dette i begge mine første svangerskap, men litt senere, rundt uke 7-8. De ligger og sover i sengene sine nå.
atiram87 Skrevet 23. april 2016 #14 Skrevet 23. april 2016 Eg begynte å spotte 3 dager etter ikm.. no er eg 9 uker på veg, og har spottet hele tiden. Men alt ser fint ut på ul. Han mente det kommer fra livmortappene. Og det er vist ufarlig:)
Reese Skrevet 23. april 2016 Forfatter #15 Skrevet 23. april 2016 Takk for mange svar jenter Det var ikke noe mer i går, bare beige/lys rosa utflod. Har hatt bittelitt i dag også ved to dobesøk. Litt irriterende, og om det skal gå galt, kan det ikke bare sette igang da slik at jeg kan bli ferdig med det.. Den kroppen av og til altså.. Men i dag har jeg fått den sterkeste streken på bt, mye sterkere enn i går. Helt lik kontrollstreken ser det ut til og tempen er stabil. Kan jo håpe at det bare var hormonelt? Er bare 7 mnd siden fødsel og har kun hatt en mens etterpå og litt syklustull med svært sen el.. Kansje det kan ha noe å si?!? Tiden vil vise Takker for alle erfaringer
Reese Skrevet 25. april 2016 Forfatter #16 Skrevet 25. april 2016 Ingen blødninger etter fredag, bare såvidt litt orange/beige/rosa utflod. Helt stopp i går og i dag Kansje det går bra da Digitalen viste vertfall GRAVID 2-3 i dag, så da har hcg økt fint på ei uke
Hannepålandet Skrevet 25. april 2016 #17 Skrevet 25. april 2016 Ingen blødninger etter fredag, bare såvidt litt orange/beige/rosa utflod. Helt stopp i går og i dag Kansje det går bra da Digitalen viste vertfall GRAVID 2-3 i dag, så da har hcg økt fint på ei uke Herlig med økning!!
KristinM Skrevet 25. april 2016 #18 Skrevet 25. april 2016 Jeg får alltid mensen i løpet av natten når jeg skal ha, og rundt ikm (hatt ustabil syklus lenge) fikk jeg litt gammelt blod hver morgen i en uke.. Var like sikker hver morgen på at nå var mensen kommet, men så ble det ikke mer resten av dagen. Hadde også murringer så var helt sikker på at mensen var rett om hjørnet! Palmefredag tok jeg en test - kun for å være helt sikker på at jeg kunne drikke vin i påsken når min mor kom på besøk. Hadde null mistanke om graviditet, så fikk helt sjokk når testen var positiv!! Fortsatte å spotte hver morgen i to uker til, men på svært tidlig ultralyd (uke 6) så vi hjerteslag og alt var som det skulle hadde time hos gynekolog for å starte hormonbehandling da vi hadde prøvd i ett år, pluss at jeg gikk hele høsten uten el. Gleden var derfor stor for at jeg heller kunne få se det lille hjertet som banket❤️ Er nå 9+0 og alt virker som å være som det skal inni hulen
Reese Skrevet 25. april 2016 Forfatter #19 Skrevet 25. april 2016 Jeg får alltid mensen i løpet av natten når jeg skal ha, og rundt ikm (hatt ustabil syklus lenge) fikk jeg litt gammelt blod hver morgen i en uke.. Var like sikker hver morgen på at nå var mensen kommet, men så ble det ikke mer resten av dagen. Hadde også murringer så var helt sikker på at mensen var rett om hjørnet! Palmefredag tok jeg en test - kun for å være helt sikker på at jeg kunne drikke vin i påsken når min mor kom på besøk. Hadde null mistanke om graviditet, så fikk helt sjokk når testen var positiv!! Fortsatte å spotte hver morgen i to uker til, men på svært tidlig ultralyd (uke 6) så vi hjerteslag og alt var som det skulle hadde time hos gynekolog for å starte hormonbehandling da vi hadde prøvd i ett år, pluss at jeg gikk hele høsten uten el. Gleden var derfor stor for at jeg heller kunne få se det lille hjertet som banket❤️ Er nå 9+0 og alt virker som å være som det skal inni hulen Åh, fantastisk Tusen takk for et flott innlegg Fikk virkelig trua nå
Pariserdama Skrevet 27. april 2016 #20 Skrevet 27. april 2016 Jeg blødde litt i to dager rundt IKM og var sikker på at mensen kom da jeg alltid har små-blødninger i forkant, Men så stoppet det bare helt opp og noen dager senere fikk jeg positiv test. Ikke blødd noe mer etter det og er nå i uke 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå