Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt mitt første icsi i feb. Ble nok overstimulert, hadde smerter i eggstokkene, oppblåst i magen og dårlig form. Har deretter vært influensa, forferdelig mye stress privat og på jobb. Fikk blødning etter neg. forsøk, men så hopper kroppen over en syklus og mens kom ikke før nå i april.

Vi hadde planlagt et forsøk i det private før sommeren, offentlig har ikke plass før aug. Men nå lurer jeg på om det er best å vente? Kropp og sjel er utslitt, har vært deprimert etter mislykket forsøk, men jobber sakte oppover igjen.

Skal jeg unne meg en rolig sommer, komme meg til kreftene eller kjøre på privat? Aner ikke hvordan syklusen blir heller. Blir 37 straks.

Anonymous poster hash: ea8b8...b4d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144271979-trenger-deres-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok en velfortjent sommerferie i fjor etter fem mislykkede IVF. Var helt å felgen emosjonelt.

Vi gjorde akkurat det vi hadde lyst til på ferie, og vi hadde det fantastisk!!!

Gjorde mange aktiviteter som ikke er forenlig med barn. Så vi kjente godt på hvor deilig livet er som egenrådig voksen😄

Tre måneder etter ble vi spontant gravide etter fire år med slit...

Ta deg litt fri du😊 Livet skal nytes litt også!

Anonymous poster hash: 62503...71d

Jeg tok pause fra Des 2015 til Mars 2016. Det var deilig. Jeg var psykisk sliten og kroppen var ut av formen. Det er ikke mulig for oss å lage barn hjemme. Min mann fikk retrograd ejaculasjon etter kreft operasjon i 2013. Så, vi bestemte oss for å prøve en gang til men i Spania. :blomst:

Den dagen man blir gravid føler man ikke at man har kastet bort tiden på ferie.

Men fram til positiv graviditetstest føles hver dag og mulighet som bortkastet tid...

Ønsker deg en fantastisk flott sommer med mange gode ferieminner!!!

Anonymous poster hash: 62503...71d

Har selv vært gjennom 3 forsøk i det offentlige og vi har bestemt oss om å prøve i Danmark rett etter ferien. Frem til da vil jeg bruke på samle krefter leve litt og finne ut hva jeg kan gjøre for å styrke kropp og sjel til neste forsøk. Går tar akupunktur ihåp on at det hjelper. Er selv 39 så det haster litt... Du må føle på det som er riktig for deg. Kan være godt la kroppen roe seg ned og😉 Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...