Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 2,5 uke til konfirmasjon, liten familie, få å spørre om hjelp, rekker ikke alt.... Synes liksom det må være en kransekake på kakebordet jeg da, men hvordan er disse kjøpekakene, er de noe gode? Hvem er best i tilfelle? De selger jo kransekake i alt fra matbutikk til Europris, men er de noe tess? Eller kanskje jeg bare skal lage kransekake i morgen og putte i fryseren? Hva med monteringen da, jeg rekker jo ikke alt på selve dagen og om jeg monterer den dagen før og lar den stå blir den tørr da tro? Hvordan rekker man alt da, maten alle kakene, alt må jo gjøres klart dagen før... Har søren ikke kjøleskapplass til alt heller, selv om vi er liten familie og skal ha det hjemme. Anonymous poster hash: cc118...5db
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Kjøpe hos bakeren kanskje? Anonymous poster hash: 0ef9b...844
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Går fint å fryse kransekake med melis... Anonymous poster hash: 2c5ca...1f7
Hengebukksvinet Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 De er veldig seige og gode de som blir solgt på Coop Obs
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Lag kransekake nå. Ta den opp av frysen noen dager før, ligg en brødskalk i midten. Da vil den være seig og god. Anonymous poster hash: d50a7...241
Tjofsen Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Har smakt kransekakene fra Rema, Coop og Europris. Synes Europris har den beste. De har den ofte på tilbud til 99.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå