Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Har fått utskrevet antidepressiva mot alvorlige pmds plager (mest emosjonelt).kunne velge mellom å ta lav dose hver dag eller høyer dose 10 dager før mens. Perioden med pmds varier fra 14-7 dager før mensen så da anbefalte gynekolofen og ta 10mg daglig. Noen med erfaringer her? Kan det gå ut over mitt vanlige humør på noen måte? Anonymous poster hash: 07948...5d8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Jeg går på antidepressiva mot depresjon. Har før det slitt med pms, men ikke nå lengre:) Tar 75 g. Anonymous poster hash: b46cf...a79
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Jeg går på antidepressiva mot depresjon. Har før det slitt med pms, men ikke nå lengre:) Tar 75 g. Anonymous poster hash: b46cf...a79 Takk for svar. Hver dag eller i perioder? Spent på virkningen og evt. Bivirkninger. Dette er mild type så kvalme og oppkast var visst det vanlige hvis man fikk bivirkninger. Anonymous poster hash: 07948...5d8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Jeg har fått det. Problemet mitt er at jeg mistet nesten helt evnen til å få orgasme noen dager etter jeg startet frem til noen dager etter jeg sluttet. Selv ikke ved å onanere... Anonymous poster hash: 0680e...ad9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Takk for svar. Hver dag eller i perioder? Spent på virkningen og evt. Bivirkninger. Dette er mild type så kvalme og oppkast var visst det vanlige hvis man fikk bivirkninger. Anonymous poster hash: 07948...5d8 Jeg tar hver dag. Bivirkning hos meg har vært litt kvalme og svimmelhet, og munntørrhet. På meg har de virket lite på depresjonen, men har hvertfall ikke pms mer. Anonymous poster hash: b46cf...a79
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Jeg har fått det. Problemet mitt er at jeg mistet nesten helt evnen til å få orgasme noen dager etter jeg startet frem til noen dager etter jeg sluttet. Selv ikke ved å onanere... Anonymous poster hash: 0680e...ad9 Da tok du tablettene bare i perioder, altså 10 dagers tid? Eller hele tiden? Anonymous poster hash: 07948...5d8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 Da tok du tablettene bare i perioder, altså 10 dagers tid? Eller hele tiden? Anonymous poster hash: 07948...5d8 Det stemmer. Tok de 10 dager før forventet mens. Fungerte utmerket mot trollet i meg. Men, tok som sagt både kåthetsfølelsen/sexlysten og evnen til orgasme. Men, det kom tilbake noen dager etter jeg var ferdig med tablettene. Problemet mitt ble da at jeg kun hadde lyst på/mulighet til å ha sex 3-4 dager i mnd mot nesten daglig til normalt minus mensen. Anonymous poster hash: 0680e...ad9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Det stemmer. Tok de 10 dager før forventet mens. Fungerte utmerket mot trollet i meg. Men, tok som sagt både kåthetsfølelsen/sexlysten og evnen til orgasme. Men, det kom tilbake noen dager etter jeg var ferdig med tablettene. Problemet mitt ble da at jeg kun hadde lyst på/mulighet til å ha sex 3-4 dager i mnd mot nesten daglig til normalt minus mensen. Anonymous poster hash: 0680e...ad9 Huff. Håper jeg slipper unna det, for vi har et utmerket sexliv som jeg ikke vil være foruten Jeg skal egentlig ta 10 mg hver dag, for er litt varierende når koko-perioden starter, eller jeg kunne ta 20 mg 10 dager før mens. Har absolutt ikke lyst til å miste sexlysten hele tiden!! Får prøve hver dag først og så evt gå over til bare i perioden. Jeg har ikke hatt sexlysten i koko perioden nå uansett, men den er desto større I de vanlig ukene og er vant med både 3-4-5 og 6 orgasmer på samme runde så å miste det vil bli "døden" Anonymous poster hash: 07948...5d8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 Hvilke tabletter er dette som dere kan "hoppe" av og på denne måten. Det vanlige med antidepressiva er jo at eventuelle bivirkninger som kvalme og svimmelhet oppstår kort tid etter oppstart og den positive effekten ikke inntreffer før ca 3 ukers sammenhengende bruk. Aldri hørt om bruk på denne måten før. Anonymous poster hash: 0fcfa...022
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #10 Skrevet 21. april 2016 Er vel som regel 10/20 mg Seroxat (Prozac) som blir brukt. Jeg kommer til å begynne med 25 mg Zoloft neste syklus, for å se. Har også problemer med anorgasmi (manglende orgasme) på SSRI, men kan ikke gå rundt og være så gal i to uker hver måned. Anonymous poster hash: c79b0...30f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #11 Skrevet 21. april 2016 Hvilke tabletter er dette som dere kan "hoppe" av og på denne måten. Det vanlige med antidepressiva er jo at eventuelle bivirkninger som kvalme og svimmelhet oppstår kort tid etter oppstart og den positive effekten ikke inntreffer før ca 3 ukers sammenhengende bruk. Aldri hørt om bruk på denne måten før. Anonymous poster hash: 0fcfa...022 Jeg har fått noe som heter fluoxetin hexal, hører under SSRI. Disse kan visstnok taes enten i perioden eller hele tiden. Skjønner ikke helt hvordan de virke, for de sier at virkningen først kommer etter 2-3 uker, at 1 uka opplever man evt bivirkninger. Derfor ikke helt skjønt hvordan de da kan virke av-og-på hver 14 dag liksom. Men hvis de gir viekning av bare å ta de i perioden gjør jeg heller det enn å ta de hver dag, slik at jeg slipper de kjedelige bivirkningene hele tiden. Anonymous poster hash: 07948...5d8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 Kan jeg spørre hvordan type "gal" dere blir? Jeg blir en annen person, og alt som til vanlig er bra rundt meg, blir plutselig galt, samboer er en møkkamann, tåler ikke trynet hans eller noe han gjør, alt i hverdagen er et slit, samboer får skylda fra alt og jeg har bare lyst til å flytte og gå fra han I perioden det står på. Gråter mye ukontrollert, takler ikke kritikk på noen måte...Ja, alt er bare negativt egentlig. Og barna får masse ufortjent kjeft og jeg klikker for den minste ting og null tålmodighet. Siste periodene har det endt med at jeg har sittet og sett på leiligheter til salgs..så ille er det Anonymous poster hash: 07948...5d8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #13 Skrevet 21. april 2016 Kan jeg spørre hvordan type "gal" dere blir? Jeg blir en annen person, og alt som til vanlig er bra rundt meg, blir plutselig galt, samboer er en møkkamann, tåler ikke trynet hans eller noe han gjør, alt i hverdagen er et slit, samboer får skylda fra alt og jeg har bare lyst til å flytte og gå fra han I perioden det står på. Gråter mye ukontrollert, takler ikke kritikk på noen måte...Ja, alt er bare negativt egentlig. Og barna får masse ufortjent kjeft og jeg klikker for den minste ting og null tålmodighet. Siste periodene har det endt med at jeg har sittet og sett på leiligheter til salgs..så ille er det Anonymous poster hash: 07948...5d8 Som om jeg skulle skrevet det selv. Det er helt forferdelig. Helt fra eggløsning til mens. Anonymous poster hash: 27c4d...44c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #14 Skrevet 21. april 2016 Kan jeg spørre hvordan type "gal" dere blir? Jeg blir en annen person, og alt som til vanlig er bra rundt meg, blir plutselig galt, samboer er en møkkamann, tåler ikke trynet hans eller noe han gjør, alt i hverdagen er et slit, samboer får skylda fra alt og jeg har bare lyst til å flytte og gå fra han I perioden det står på. Gråter mye ukontrollert, takler ikke kritikk på noen måte...Ja, alt er bare negativt egentlig. Og barna får masse ufortjent kjeft og jeg klikker for den minste ting og null tålmodighet. Siste periodene har det endt med at jeg har sittet og sett på leiligheter til salgs..så ille er det Anonymous poster hash: 07948...5d8 Samme her, et bunnløst mørke, vil bare reise fra alt og alle, eller aller helst dø. Anonymous poster hash: c79b0...30f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2016 #15 Skrevet 22. april 2016 Ja det er helt forferdelig. Håper så inderlig at tablettene hjelper. Nå er det 10 dager til mens så her skjenner jeg at stemningen begynner forandre seg. Regner ikke med særlig virkning av tablettene nå siden jeg startet for 2 dager siden men håper håper! Anonymous poster hash: 07948...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå