Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pia91 skrev (På 20.4.2016 den 7.19):

Hvordan merka dere at dere var gravid?

Jeg tok bare en test siden mensen var 4 dager forsinket. Å fikk termin 24 Desember

Hadde murringar og "strekking" i nedre del av mage/lysk, som minte om mensen, men ikkje heilt likevel. Tok test 1 dag før forventa mens, og fekk ei svak rosa stripe. :) Etter terminkalender basert på siste mens så har eg og termin 24. Desember.

Annonse

siot skrev (På 22.4.2016 den 22.10):

Jeg hadde ingen symptomer da jeg fikk tydelig positiv test 12 dpo. Hadde virkelig ikke noe håp om å bli gravid den mnd, så fikk gledessjokk! :-) tok 1 helt år før spira satt denne gang <3

Gratulere til deg :D 💖 jeg fikk å helt sjokk!! Trodde ikke det skulle gå denne mnd. 5 dager før jeg testet positivt drakk jeg tillome noen øl :P ...

Melder meg inn både her og i januar siden termin blir rundt årsskiftet. Er 26, snart 27år. Har en sønn som er født januar 2015. Fikk denne klokken 11 i dag jaduhd.jpg

Har hatt svak positiv bt i går og i dag kl 07.00 hadde eg også positiv a1 test <3

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Jeg våknet midt på natta å hadde utrolig lyst på reker. Fikk nesten ikke sove.. Hadde samme craving med nummer en.

Det var første tegnet. Så dro jeg på Adele-konserten og våknet morgen etter med tidenes fylla-følelse. Selv om jeg ikke hadde festet. Så da var det bare å ta testen på ettermiddagen. Og vips. Termin er satt til 29. Desember.

• 1 måned senere...

Jeg har termin 2. desember - da venter vi ei lita (og til nå veldig aktiv) jente. Det blir vårt første barn og vi (mest jeg?) er helt forferdelig spent. Ventet på prøverørsbehandling i april så overraskelsen og gleden var stor da vi testet positivt på hytta i påsken. Måtte la mannen min drikke all rødvinen og spise alt det røkte lammet, men et var vel verdt det :) Hadde ingen symptomer før positiv test, men det varte ikke lenge før kvalmen kom.. Gav seg heldigvis i uke 12. De ømme brystene har imidlertid ikke tenkt å bli noe bedre, sukk! Noen andre her som er førstegangsfødende?

Endret av Pimsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...