Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Vurderer å reise dit med våre 3 små på forsommeren, og vil gjerne høre andres erfaringer fra øya? Anonymous poster hash: 3d47b...875
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Jeg var der på jentetur for 11 år siden. Husker ikke hva det het der vi bodde. Men sitter ikke igjen med at det var så veldig barnevennlig akuratt. Der vi bodde var det mye fest, og MYE engelskmenn. Tror det finnes sydenplasser som er mer barnevennlige. Men som sagt, det er 11 år siden, og ting kan ha forandret seg. Anonymous poster hash: 193c7...0d6
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Var der for noen år siden (før vi fikk barn) og da hoppet vi bare på pga billige billetter uten å undersøke noe særlig. Dessverre havnet vi midt i et partysted og det var dundrende musikk og stupfulle folk overalt til langt uti de små timer. Dette var i Laganas. Dette er vel snart 10 år siden nå, men jeg tipper at det fortsatt er party i Laganas. Vi leide moped og dro til andre steder og det var ellers en fin øy, mange fine steder og strender, man kan se havskilpadder der blant annet. Men sørg for å lese litt om.stedet før du bestiller 😉
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Jeg var på Laganas i Zakynthos for 13 år siden og på kvelden var det stappfullt av sørpe fulle engelske ungdommer, som bråkte og slåss og strippet og drakk og koste seg 😐 Men på dagtid var det et nydelig sted, veldig vakker natur og havskilpadder. Anonymous poster hash: 23c74...561
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Et av de verste stedene jeg har feriert. Beklager!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Husker ikke så mye fra den turen bortsett fra at jeg hadde sex med en stupfull engelskmann midt på natten på stranda og fikk jævlig mye sand i dåsemor. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 00f7d...c08
3 i april Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Jeg var der for 10 år siden , kun for feste og vi hadde det gøy. Men hadde nok aldri giddet å dratt på familieferie ned ditt. Ikke stort og gjøre om du ikke har planer om å gå på fylla mesteparten av ferien 😳
DramaMama Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Har vært der en gang. Hadde en fin tur, men det var ikke særlig barnevennlig der vi bodde. Stranden var steinete og smal. Mange andre steder jeg heller ville reist med barn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Var der for noen år siden (før vi fikk barn) og da hoppet vi bare på pga billige billetter uten å undersøke noe særlig. Dessverre havnet vi midt i et partysted og det var dundrende musikk og stupfulle folk overalt til langt uti de små timer. Dette var i Laganas. Dette er vel snart 10 år siden nå, men jeg tipper at det fortsatt er party i Laganas. Vi leide moped og dro til andre steder og det var ellers en fin øy, mange fine steder og strender, man kan se havskilpadder der blant annet. Men sørg for å lese litt om.stedet før du bestiller 😉 Laganas har jo ikke lov å spille høy musikk ute etter 24:00 pga caretta (sjøskilpadder) som legger egg på stranden. De er fredet. Stranden er også stengt fra midnatt til soloppgang av samme grunn. Da jeg var der var det stille der. Ellers var jeg ikke spesielt imponert over stedet. Anonymous poster hash: b6621...429
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 Vært i laganas. Flott strand på dag men mye fulle engelskmenn på natt. Tror allikevel at laganas ikke er representativt for hele zakynthos. Tsilivi blant annet skal være rolig og koselig. Er også noen fine turer man kan være med på. Turen til skipsvraket er liksom litt obligatorisk. Anonymous poster hash: f3312...adb
kristinehufine Skrevet 19. april 2016 #11 Skrevet 19. april 2016 Var der i 2012. Fantastisk sted! Regner ikke med du/dere er ute særlig lenger enn 22 om dere har 3 barn med. Det er da festningen begynner, ganske rolig før 24. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å ta med barn dit, og jeg bodde midt i Laganas... Ville bare sørget for å velge et hotell litt vekk fra partygata! Skulle ønske vi skulle dit i år!!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #12 Skrevet 19. april 2016 Takk for svar alle sammen Vi reiser ikke til et partysted om vi velger å reise. Hotellet vi har sett på ligger i Alykanas som visstnok skal være veldig rolig. Det er likevel greit å høre andres erfaringer. Noen som har vært i alykanas kanskje? Anonymous poster hash: 3d47b...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå