Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Eldstemann har så lyst å begynne, men vi har sagt nei hittil. Det virker da som en fryktelig dyr hobby for en på 9 år! Jeg er nyskjerrig på hvor mye penger dere bruker i måneden eller året på dette? Tror egentlig det er uaktuelt i det store og hele, men jeg vil gjerne vite litt mer om kostnader spesielt, før vi bestemmer oss:) Anonymous poster hash: 00dec...e86
klg,2 boys now:) Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Tenker du motorcross?da er det mest utgiftene på utstyr som koster og vedlikehold. Ellers så er baneleie og klubb kostnad ikke så spesielt store
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Det er sykkelen og utstyr som koster mye. Våres startet som 7 åring, da kjøpte vi brukt sykkel, og nytt utstyr, og med alt tror jeg vi brukte nesten 20 000 kr. Og jo eldre de blir jo dyrere blir det. Jeg ble enslig mor da barnet ble 9 år, så da sluttet vi ganske raskt, for da det var på tide og gå over på større sykkel, og nytt utstyr, så hadde ikke jeg råd til det. Og skulle barnet gjøre det bra, og elske det, starte med konkurranser, så er det helt ville beløp. For da koster sykkelen veldig mye, utstyr er dyrt, og du må kjøpe noe for å frakte denne sykkelen rundt omkring i landet, og bo på hotell, mat osv. Pratet med mange foreldre, og de sa det ble en livstil, og alt dreide seg om det. Og det kostet en formue. Anonymous poster hash: 6a3f8...110
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Det var motorcross jeg mente ja. Huff, forstår ikke hvordan folk har råd til dette jeg. Vi tjener ikke så veldig bra heller, jeg ser for meg at dette hadde slukt det meste av overskuddet vårt. Dumt å la han begynne for så senere måtte legge det på hylla pga kostadene. 20.000kr er en helt vill sum, og det før man allerede har begynt å kjøre!! :O nei dette går jo ikke... HI Anonymous poster hash: 00dec...e86
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Veldig dyrt å kjøpe utstyr. Du må etterhvert ha egen sykkel med henger slik at du kan frakte den, og det er stor fordel om du kan fikse sykkelen selv ellers må du på verksted hver gang det er noe galt... Anonymous poster hash: 13281...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå