Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #26 Skrevet 20. april 2016 Jeg hadde ikke vært bekymret på en flekk, HI. Har sett alkoholisme på nært hold, og la meg si det sånn - dette er ikke i nærheten. Anonymous poster hash: 10ec8...c30
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #27 Skrevet 20. april 2016 skjønner noen har mer fritid enn andre. Her tilbringer ingen så mye tid i sofaen at vi hadde hatt tid til å få i oss to øl hver kveld. Uansett hvordan man definerer alkoholisme, så høres det jo ikke ut som om denne mannen lever særlig sunt. Mye øl og mye stillesitting. Anonymous poster hash: 56998...5ea
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #28 Skrevet 20. april 2016 Jeg hadde ikke vært bekymret på en flekk, HI. Har sett alkoholisme på nært hold, og la meg si det sånn - dette er ikke i nærheten. Anonymous poster hash: 10ec8...c30 Det kan utmerket godt være begynnelsen på det, og det er det som først og fremst er bekymringsverdig her. Spørsmålet er om His mann greier å la være å drikke over lengre tid eller ikke. Greier han ikke det, da har han et alkoholproblem! Men det kan vel bare Hi svare på, om mannen greier det eller ikke. En annen viktig faktor her er jo om mannen f.eks. er arvelig disponert for avhengighet også. Anonymous poster hash: 4c7bf...9d9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #29 Skrevet 20. april 2016 Jeg hadde ikke vært bekymret på en flekk, HI. Har sett alkoholisme på nært hold, og la meg si det sånn - dette er ikke i nærheten. Anonymous poster hash: 10ec8...c30 Vel, jeg hadde vært bekymret. Har en far som er alkoholliker og en eks gjennom 25 år. Anonymous poster hash: 067a8...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå