Gå til innhold

Tips til gode vegetarretter som kan serveres på dameklubb? (Ikke kresne damer heldigvis...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi barndomsvenninner samles til klubb en gang i mnd; mat og skravling 😊 En av mine venninner er vegetarianer, så vi tar alltid hensyn til dette. Men, ofte er det slik at hun får samme som oss andre, bare minus kjøttet... Eller spiser (godt) tilbehør. Hun klager aldri, men tenkte at nå som det er min tur igjen, at jeg skulle overraske med en skikkelig god vegetarrett! Null kjøtt...!! Venninnene mine finnes heldigvis ikke kresne, og spiser alt som blir servert.

Noen som har tips til en skikkelig god vegetarrett? 😊 Har enda er par uker på meg, men må test-lage litt tenker jeg...

Anonymous poster hash: c1f97...93c

Fortsetter under...

Skrevet

veganmisjonen (blogg) har hvertfall mye godt altså! Mange gode gryteretter der. 

Anonymous poster hash: 46330...656
Skrevet

veganmisjonen (blogg) har hvertfall mye godt altså! Mange gode gryteretter der.

Anonymous poster hash: 46330...656

Skal sjekkes ut! Takk! 😊👍

Skrevet

På godt.no er det en oppskrift på indisk Daal. Den smaker som tikka masala bare at det er linser i den i stedet for kjøtt.

Ha litt villris i gryten i tillegg og den er mettende for alle. Veldig smaksrik og selv de som ikke er veganere vil like den ;)

Eventuelt kan du jo lage kylling og ha det i til de som liker kjøtt.

Anonymous poster hash: 6b2a2...c73

Annonse

Skrevet

På godt.no er det en oppskrift på indisk Daal. Den smaker som tikka masala bare at det er linser i den i stedet for kjøtt.

Ha litt villris i gryten i tillegg og den er mettende for alle. Veldig smaksrik og selv de som ikke er veganere vil like den ;)

Eventuelt kan du jo lage kylling og ha det i til de som liker kjøtt.

Anonymous poster hash: 6b2a2...c73

Den oppskriften på daal har jeg faktisk kikket på... Skal lage den i løpet av uka 😊 Takk for tips 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...