Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mange som venter spent her :)

Jeg hadde ikm lørdag eller søndag, testet blankt lørdag og har ikke turt å teste etter det.

Har ingen symptomer på hverken TR eller graviditet, så sitter nå bare her å venter :)

Lykke til alle sammen!

Da er vi i samme båt når det gjelder testinga! 😆 Jeg venter så lenge som mulig med å teste...

Fortsetter under...

Gratulerer så mye pomerang!:) heldig!!

Jeg venter på TR enda, begynner å bli nervepirrende 😜 Redd for at det plutselig skal dukke opp blod. Men rart jeg ikke har spottet enda engang

Her venter jeg fortsatt.. Jeg er stinn i magen. Holder tydeligvis inn magemuskler, som jeg egentlig ikke bruker å gjøre.. Snålt! Ellers er det bare blank utflod som kommer. Og jeg er ganske sikker på at jeg hadde litt friskt blod på papiret for ca en uke siden 😆 Hvis tanta skal komme, syns jeg hun bør komme nå! Jeg er på dag 33 i syklusen, så lang syklus hadde jeg i jan. Og mars også. Så spennende d her...

Annonse

Bare blankt her også.. Kanskje du hadde festeblødning? 😃 Jeg er på dag 30, men det seneste TR har komt er dag 31 tidlig morgen såå om det ikke er blod på papiret imorgen tidlig, blir det testing..😱

Jeg håper og tror det! 🙊 Men testa både onsdag kveld og lørdag morgen som var negative. MEN mulig eggløsningen kanskje var senere enn jeg tror. Var den det, så er det jo fortsatt håp, og da var det ihvertfall tidlig å teste som jeg gjorde.. 🙈 Blir småsprø! Å prøve nå, var jo egentlig ikke planlagt. Men det ble da sånn 😉 Og nå kjenner jeg at det er viktig for meg..

Ja, sant! Da er det bare å gi det noen dager til å teste igjen om ikke TR kommer 😃 Jeg har ikke antyding til spotting enda men tørr ikke håpee!! Men gjør det jo allikevel. Det skjønner jeg! Vi bestemte oss egentlig bare for å slutte på pillen rett etter jul å se hva som skjer. Ikke tenke så mye på eggløsning osv. Men merket det at første gang jeg ventet på TR ble det veldig viktig.

Ja, sant! Da er det bare å gi det noen dager til å teste igjen om ikke TR kommer 😃 Jeg har ikke antyding til spotting enda men tørr ikke håpee!! Men gjør det jo allikevel. Det skjønner jeg! Vi bestemte oss egentlig bare for å slutte på pillen rett etter jul å se hva som skjer. Ikke tenke så mye på eggløsning osv. Men merket det at første gang jeg ventet på TR ble det veldig viktig.

Samme her. Tørr ikke håpe, men gjør det likevel 😂😁🙊

Åååh ! Jeg skal bli tobarnsmamma! 😍😍 Er helt i lykkerus!! Føler meg utrolig heldig nå!! For en fin 17.mai det blir!!! Blir vanskelig å ikke fortelle til familien😱 Har pakket inn testene og de ligger klar til mannen våkner! Vurderer nesten å vekke han nå! Aldri om jeg får sove igjen!

2qn2ulu.jpg

Åååh ! Jeg skal bli tobarnsmamma! 😍😍 Er helt i lykkerus!! Føler meg utrolig heldig nå!! For en fin 17.mai det blir!!! Blir vanskelig å ikke fortelle til familien😱 Har pakket inn testene og de ligger klar til mannen våkner! Vurderer nesten å vekke han nå! Aldri om jeg får sove igjen!

2qn2ulu.jpg

Hurra for deg og 17.mai! :)

Gratulerer så mye! For en fantastisk nyhet :)

Annonse

Tusen takk!!😃 det var vist det 😍 Har fått januarbaby før, og han skulle egentlig komme i desember så ser for meg det kanskje blir februar😅 Men hvem vet, nå er det bare å håpe at spiren sitter!

Ååååååååå gratulerer 😍 Kan tenke meg at dagen er fin 😊 Her ventes d fortsatt! Ingen tegn på tante rød..

Kult 😉👌🏻 så du har ikke testa tidligere denne uka? Det har jeg, onsdag og lørdag.. Så redd for å få negativ igjen om jeg tester 😆🙈😜

Nei har ikke det:) bruker å vente til over IKM jeg tilfelle mensen er forsinka.. Orker ikke å bli skuffet, så:P men ja da skjønner jeg du er redd for det! Men om TR aldri kommer må det jo bli positiv da!

Nei har ikke det:) bruker å vente til over IKM jeg tilfelle mensen er forsinka.. Orker ikke å bli skuffet, så:P men ja da skjønner jeg du er redd for det! Men om TR aldri kommer må det jo bli positiv da!

Ja, det er den skuffelsen jeg vil droppe 😉 Har murringer i korsryggen, men ikke tegn til rødt i trusa! Meeerkelig..,

Hmmm! jeg har hatt murringer siden forrige søndag og har det enda, og nå skjønner jeg hva det er:p når det murrer og mensen aldri kommer er det et godt tegn 😃 Du må si fra om hvordan det går imorgen :)

D skal jeg😉 Det MÅ jo være noe.. Ellers skjønner jeg ingenting. Hvis det ikke er noe, er det isåfall et skikkelig sammentreff at jeg har så masse symptomer..

Hvordan går det med deg munja?

Jeg ble så inspirert her at jeg gikk på en teste smell i dag tidlig... (Og så var man offisielt en tester) sukk... Den var blank som bare det. Nå er jeg 2. eller 3. dag ikm, så forstår ikke noe her... Sannsynligvis er det bare syklusen min som er lengre denne mnd, så jeg får smøre meg med tålmodighet mens jeg venter på mensen.

Så tolmodig (og fornuftig) du er Mavat, det er nok lurt å vente med den testingen, man blir jo så himla skuffa av de blanke strimlene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...