Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg skal teste igjen imorgen tidlig. Ikm da. Tok en test onsdag kveld, men den var blendahvit. Flere som skal teste imårra?

Jeg har ikm i morgen el søndag, så kjenner jeg meg rett, nei vent... jeg har bestemt meg for å teste i morgen :)

Har menssmerter så føler den er på vei, men om ikke tester jeg i morgen :)

Annonse

Jeg kjenner noe rart i magen, og smerter i korsryggen. Bruker ikke å ha d før mens.. Så håper på positiv test imorgen tidlig. Lykke til til deg😉

Høres bra ut :) Med symptomer du ikke har hatt før :)

Eneste symptomet jeg har er mensmurring, luft i magen og ekstremt nedstemt, som er vanlig før mensen (men som også er vanlig ved graviditet, så fullstendig umulig å skille dette hehe...). Så har ikke helt troen, men håper :)

Masse lykke til til deg også :)

Anonymous poster hash: fbf49...191

Høres bra ut :) Med symptomer du ikke har hatt før :)

Eneste symptomet jeg har er mensmurring, luft i magen og ekstremt nedstemt, som er vanlig før mensen (men som også er vanlig ved graviditet, så fullstendig umulig å skille dette hehe...). Så har ikke helt troen, men håper :)

Masse lykke til til deg også :)

Anonymous poster hash: fbf49...191

Og der var jeg anonym helt ut av det blå :)

Etter 20 pp'er har det begynt å rable for meg.. 😝 Tok en test i går, aldri fått noe annet en blendahvite tester, men da var jeg sikker på at det var en kjeeempesvak strek nr 2. Helt i ekstase, puls og blodtrykk føyk i været og jeg var helt overbevist om at endelig!! Løp for å hente tlf for å ta bilde, kom tilbake og ingen strek... Like blendahvit som alltid. Rett i kjellern. Er det mulig!?😵🙈

Annonse

Hihi. Spennende! Hvis jeg hadde eggløsning seinere enn hva jeg tror, så er det jo godt mulig at jeg er gravid, og da heller ikke rart at jeg har fått to negative tester til nå 😆🙊 vi får fortsette og krysse fingrene. Hold meg oppdatert da 😉

Ja det er spennende😃 Men ser for meg at det dukker opp blod på papiret snart.. Bruker som oftest å spotte i en dag før det kommer for fullt.. Jeg tørr ikke å teste før jeg ser om mensen kommer eller ikke 😜 Vi får det! Det skal jeg 😃

Det er det absolutt Jeg også har det! Men det kan jo bety begge deler Og har hatt det en uke nå, så litt merkelig. Men kroppen er jo rar.. Var nettopp på do og sjekket igjen Kan bli gal av dette.

Drikker ekstra mer vann slik at eg blir mer tissetrengt, slik at eg kan sjekke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...