Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer 😄 Ser at du er på pp 8, jeg ble også gravid på pp 8 første gang og deh føltes som en evighet! Det er så deilig når det plutselig blir positiv test etter så mange negative!

Jeg får så lyst til å teste når andre får positiv test 😁 Holde ut litt til! Angrer alltid etterpå når testen er blank...

Takk! Ja, det er nok derfor jeg er litt avventende. Sånn i det store og det hele er det nok ikke så lenge, men man blir jo veldig utålmodig, og så ser man andre rundt seg bli gravide og føler at det aldri vil klaffe selv. For å ikke snakke om alle de negative testene man piner seg selv gjennom.

Å holde ut kan være vanskelig 😌 Krysser fingrene for deg!

Digitaltesten viste gravid 1-2 uker, så nå må jeg vel begynne å tro på det! Nesten litt uvirkelig! 😭[/quote

Det må du tro på 😉 Gratulerer🎉 Jeg er 11 dpo idag, og har lyst å teste imorgen tidlig. Jeg har ikm på lørdag, og skal i bryllup, så dersom jeg er det, hadde det vært greit å kommet med en uvi-unnskydning noen dager før 😆😂😉 jeg har en apotek 1-test liggende hjemme. Har noen tatt en slik test så tidlig, og vært positiv?

Annonse

Tok en billigstrimmeltest nå i ettermiddag. Mannen har bursdag, og tenkte det hadde vært gøy å fortelle han om det mot alle odds skulle være positiv. Ca 10 min etter jeg tok den (styrte med kaker og kaffe og glemte det av) så jeg på den igjen...og der var en svaaak svak strek! Er bare 11dpo i dag, og med utvanna urin. Kan godt være en skyggestrek og jeg tør egentlik ikke håpe på mer! Men TENK om det går nå etter snart et og et halvt år med prøving!!!

Endret av Lillegullet2017

Tok en billigstrimmeltest nå i ettermiddag. Mannen har bursdag, og tenkte det hadde vært gøy å fortelle han om det mot alle odds skulle være positiv. Ca 10 min etter jeg tok den (styrte med kaker og kaffe og glemte det av) så jeg på den igjen...og der var en svaaak svak strek! Er bare 11dpo i dag, og med utvanna urin. Kan godt være en skyggestrek og jeg tør egentlik ikke håpe på mer! Men TENK om det går nå etter snart et og et halvt år med prøving!!!

Krysser fingrene for deg!!😃 Har du bilde?

11 dpo i dag. Ligger i sengen og lurer på om jeg skal teste når jeg står opp 😁 Ja, nei, ja, nei. Blæ! Har egentlig ikke noe særlig symptomer men jeg har en liten følelse for at kanskje det er noe likevel. Men det er vel bare ønsketenkning....

Annonse

Det var leit 1990! Håper på neste! Hvilken pp er du på nå da?

Jeg er så sur og lei om dagen! Føler meg bare veldig sliten og tung og klarer ikke la vær å irritere meg over og krangle med mannen min. Vet ikke om jeg bare er så sliten av å prøve eller om jeg er hormonell. Håper på det siste. Det er så slitsomt! Synes synd på mannen samtidig som jeg føler at det er hans feil også som er irriterende, men han er jo ikke mer irriterende enn vanlig, det er bare jeg som blir så veldig fort irritert om dagen. Huff.

Må klare å skjerpe meg!!! Eller bli gravid så blir jeg i godt humør igjen. Men kan ikke være i dette humøret hele tiden hvis det enda er mange måneder igjen.

Måtte bare ta en ny nå når jeg sto opp etter nattevakta, og streken er mye tydeligere i dag! Man må ikke vente å vri på den, og samboer så den godt! Skjelver og svetter og tårene presser på, enda det bare er en svaaak strek. Kom på at det er hellidager fremover, så jeg skal spurte på spoteket og hamstre digitale i dag.

gratulerer så mye lillegullet2017

Jeg har forsatt vonde nipler og fikk en super svak strek på testen i dag, så svak at jeg har måttet se på den flere ganger for å se om jeg ser syner . Jeg vet ikke om denne testen har valgt å gi meg en skyggestrek eller om jeg faktisk har blitt gravid, men for å være sikker så begynte jeg på crinone i dag åsså tester jeg igjen i morgen for å se om streken viser bedre :)

Det var leit 1990! Håper på neste! Hvilken pp er du på nå da?

Er bare på min 2 pp etter lang tids p-pillebruk. Første "seriøse" pp med el-tester. Traff godt med babydansinga, og hadde jo alltid et håp om at det skulle klaffe første runde :) Menmen, får i det minste trekt visdomstenner som planlagt nå da, uten bekymringer. Så det var vel godt for noe ;) Håper på innertier neste runde!

Tusen oppdateringer fra meg nå, men må bare hyle ut at jeg tok en clearblue, og den var POSITIV!!!! :D

Juhu! Gratulerer så mye!

Jeg har også ikm lørdag eller søndag, men tok visst en test i dag alikevel (HVORFOR??! Haha) og den var blank som det går an :)

Håpet er her alikevel, men merkelig å skuffet man blir, selv om man vet at det kan være fullstendig tullete å teste så tidlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...