Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig! Trodde jeg aldri kom til å få smilefjeset, har bare brukt strimler før og har aldri fått sånn skikkelig tydelig positiv, bare nesten! Så denne likte jeg.

Men klarte nå for første gang å holde meg i hele 4 timer før jeg testet, skulle egentlig vente til kvelden med å teste meen idag tidlig når jeg tørket meg kom det den lange slimtråden 😂 Og mye slim jeg måtte tørke vekk nå når jeg testet også. Har aldri merket så mye EL slim før! La inn aksjer igår og legger inn idag og tirsdag.

a3gpvp.jpg

Fortsetter under...

Blir med her jeg også :) Vi er i vår første pp, tror IKM er 14. Mai. Fikk positiv clearblue eggløsningstest lørdag kveld, og aksjer ble lagt inn både før og etter :D Vet det er for tidlig til å kjenne symptomer, men føler jeg kjenner både det ene og det andre :P Blir spennende!

Endret av 1990

Jaja, da er man noen dager ut i dpo land 😊 kjenner jeg tar det mere med ro, og er ikke så mye her inne lenger.

Imorgen skal mannen min få resultatet på sædprøven, og jeg er så utrolig nervøs for at det er noe galt. Undersøkelse og kontrast av mine eggledere viste ingenting galt, så det er jo rart at man bruker 11 PP og fortsatt ikke er gravide.. 😨

Lykke til alle sammen, håper det blir mange spirer 😀

Samme her, Lammeskanken☺️ Forsøkt å ikke tenke så mye på graviditet denne mnden.. Tror uansett vi har bomma på EL. Venter spent på brev fra Tr.heim.

Masse lykke til med svar på prøven i morgen, det blir spennende!😊 Er nesten frustrerende at de ikke finner en grunn til hvorfor det ikke klaffer, kjenner jeg tenker mye på det hvertfall. Men bør vel være glad, da finnes det hvertfall håp👍 Men 20 pper uten at de finner noe feil er frustrerende ja!

Lykke til denne pp'en😄

Annonse

Samme her, Lammeskanken☺️ Forsøkt å ikke tenke så mye på graviditet denne mnden.. Tror uansett vi har bomma på EL. Venter spent på brev fra Tr.heim.

Masse lykke til med svar på prøven i morgen, det blir spennende!😊 Er nesten frustrerende at de ikke finner en grunn til hvorfor det ikke klaffer, kjenner jeg tenker mye på det hvertfall. Men bør vel være glad, da finnes det hvertfall håp👍 Men 20 pper uten at de finner noe feil er frustrerende ja!

Lykke til denne pp'en😄

Kanskje det faktisk er nå det klaffer siden man tenker man har bomma på el og ikke tenkt så mye på prøvinga.. 😀 jeg tenker ikke på symptomer enda heller, og bare lar det gå sin gang her.. har hatt så mange rare symptomer tidligere og har tenkt at "NÅ klaffa det" men neeeeida 😜

Nå er det ikke mange timene til vi får svar, og tenker mye rundt det. . Er veldig spent og en smule nervøs for hva resultatet er. Mest sannsynlig er alt bra. Mannen min er tross alt ung, men ja, noe kan være galt fordet 😵

Håper virkelig det har klaffa for dere. 20 PP er gruuuusomt lenge å vente på en spire 😔 og hvis det ikke har klaffa nå, så håper jeg brevet du venter på dumper i postkassa di så fort som mulig så dere slipper å vente i en evighet ❤

Fikk den VÆRSTE beskjeden noensinne av spes gyn i dag... sædprøven til mannen viste 0 sædceller 😭😭😭 nå blir det ny levering av sædprøve, men denne gangen til Riksen. Han tok masse blodprøver i dag for å sjekke det meste.. 😢

Jeg hadde ikke regna med å få det svaret vi fikk i dag og nå føles det som om alt håp er ute. Tårene kom automatisk når mannen min fortalte og viste meg resultatet 😭 nå er det ihvertfall ingen vits i å kjenne etter symptomer hver mnd. 😫😭😭😭😭

Huff Lammeskanken!! :( Nå fikk jeg en fæl klump i magen på dine vegner. Er det noe de kan gjøre? Mulighet for at ny prøve gir annet resultat? Neste steg hos oss er at mannen tar sædprøve, men nå vet jeg sannelig ikke om jeg tør..

Jeg vet ikke så mye enda hva som kommer til å skje, men vi skal ihvertfall levere sædprøve til Riksen fredag om en uke og der går de "dypere" inn å analyserer sæden. Så vi får bare ta ett skritt av gangen nå.. 😣 kan jo hende de må inn å ta prøver rett fra testiklene eller bi-testiklene hvis neste prøve også viser 0 sædceller..

Vondt å tenke på at vi kanskje aldri får en liten "mini oss" 😭

Håper dere får bedre resultater enn oss, for dette unner jeg ingen... ❤

Fikk den VÆRSTE beskjeden noensinne av spes gyn i dag... sædprøven til mannen viste 0 sædceller 😭😭😭 nå blir det ny levering av sædprøve, men denne gangen til Riksen. Han tok masse blodprøver i dag for å sjekke det meste.. 😢

Jeg hadde ikke regna med å få det svaret vi fikk i dag og nå føles det som om alt håp er ute. Tårene kom automatisk når mannen min fortalte og viste meg resultatet 😭 nå er det ihvertfall ingen vits i å kjenne etter symptomer hver mnd. 😫😭😭😭😭

Nei!? Så utrolig trist!😢 Håper dere får bedre resultat på Riksen.. Føler virkelig med deg, det var ikke hyggelig å lese😘

Annonse

Å, så leit! Sender en stor klem selv om det ikke hjelper akkurat nå. Krysser fingrene for dere!

Nei!? Så utrolig trist!😢 Håper dere får bedre resultat på Riksen.. Føler virkelig med deg, det var ikke hyggelig å lese😘

Takk 💜 nei det var en kjip beskjed å få.. jeg føler at den beskjeden ødela alt håpet.. 😕 Jeg håper virkelig at det finnes noen sædceller når Riksen sjekker, så han kan få pergo og antibiotika eventuelt for å få satt igangsatt produksjonen...

Han er jo bare 31 år, så jeg syns det er litt rart at de ikke finner noen sædceller. Men det forklarer ihvertfall hvorfor jeg ikke har blitt gravid da.. 😜 hehe

I følge eggløsningskalkulator så hadde jeg el forrige fredag, følte meg (sikkert bare innbilning) veldig gravid de første dagene, men ikke de siste dagene. Tenkte derfor ikke noe særlig mer på hva som skjer eller ikke skjer der nede i magen.

Men i dag, etter et dobesøk, var papiret svakt blodfarget. Har ikke vært noe etter den ene gangen. Og nå i kveld var jeg på en ridetur med en veldig trippete hest, og da var plutselig brystene skikkelig ømme.

Kan dette være tegn på at en liten spire har festa seg? Hvor tidlig kan man ta en graviditetstest?

I følge eggløsningskalkulator så hadde jeg el forrige fredag, følte meg (sikkert bare innbilning) veldig gravid de første dagene, men ikke de siste dagene. Tenkte derfor ikke noe særlig mer på hva som skjer eller ikke skjer der nede i magen.

Men i dag, etter et dobesøk, var papiret svakt blodfarget. Har ikke vært noe etter den ene gangen. Og nå i kveld var jeg på en ridetur med en veldig trippete hest, og da var plutselig brystene skikkelig ømme.

Kan dette være tegn på at en liten spire har festa seg? Hvor tidlig kan man ta en graviditetstest?

Ømme bryster var det første tegnet jeg fikk på graviditet sist. Jeg fikk det ikke før et par dager før ikm da. Og jeg hadde litt ømme bryster før jeg fikk mensen de andre månedene også. De gode testene sier at en kan teste fire dager før ikm.

9 dpo her. Ikke mange symptomer foreløpig. Har hatt ømme bryster i noen dager, men det hadde jeg sist pp også, uten at det betydde noe. Nå i kveld ble de plutselig enda ømmere enn før, nærmest brystspreng, noe jeg ikke kan huske å ha opplevd før. Men jeg har ikke hatt noe festeblødning, så jeg er egentlig ganske negativ denne måneden også. Tror jeg venter med å teste til onsdag, ellers blir jeg bare så skuffet.

Jeg er så lei av å prøve og vente og håpe og bli skuffet! Har ingen symptomer så langt men sist gang merket jeg ikke noe før et par dager før ikm. Jeg håper og håper at dette er måneden, men jeg blir nok like skuffet denne måneden som de forrige.

Jeg har fryktelig lyst til å teste! Er 10 dpo i dag. Hadde noe som kan ha vært festeblødning på fredag (nøyaktig 6 dager etter EL i følge EL-kalkulatoren) og i tillegg ømme bryster. Og i går var jeg forferdelig uvell/kvalm. Var riktignok en litt ekstrem dag i går med bilkjøring fra morgen til kveld, men helt unormalt meg å være kvalm på den måten. Føler meg rett og slett gravid... Men kanskje er det bare noe jeg innbiller meg? Man kjenner jo "alt mulig" om man bare vil det nok! Syns jo det er litt utrolig om jeg er gravid alt nå, i første pp, og i min alder og så mange år siden forrige graviditet!

Hvor mange dager før IKM kan man teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...