Gå til innhold

Erfaring med C9?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gode resultater etter C9. 3,5 kg ned, 32 cm inn, der 10 cm var i midjen. Fortsatt å gått ned etterpå også, ved å være bevisst på hva jeg spiser. Den hjalp meg rett og slett med å kutte ut småspisinga. Kjenner også flere som er godt fornøyd med C9. Men C9 er verken slankekur eller detox, det er en kickstart. Den kan hjelpe deg til å tenke over hva du faktisk spiser i løpet av en dag, og hva som er sunt for kroppen. Men det er en hard kur, som absolutt ikke egner seg for alle. Har du hjertesykdommer, stoffskiftesykdommer ol, ikke begynn på noe sånt uten å prate med lege først.

Og strengt tatt er det fint mulig å oppnå gode resultater uten en sånn kur,men tror dener såpass populær fordi mange trenger å følge et opplegg til å begynne med,og 9 dager er veldig overkommelig.

Anonymous poster hash: a4586...9fc

Annonse

Gode resultater etter C9. 3,5 kg ned, 32 cm inn, der 10 cm var i midjen. Fortsatt å gått ned etterpå også, ved å være bevisst på hva jeg spiser. Den hjalp meg rett og slett med å kutte ut småspisinga. Kjenner også flere som er godt fornøyd med C9. Men C9 er verken slankekur eller detox, det er en kickstart. Den kan hjelpe deg til å tenke over hva du faktisk spiser i løpet av en dag, og hva som er sunt for kroppen. Men det er en hard kur, som absolutt ikke egner seg for alle. Har du hjertesykdommer, stoffskiftesykdommer ol, ikke begynn på noe sånt uten å prate med lege først.

Og strengt tatt er det fint mulig å oppnå gode resultater uten en sånn kur,men tror dener såpass populær fordi mange trenger å følge et opplegg til å begynne med,og 9 dager er veldig overkommelig.

Anonymous poster hash: a4586...9fc

10 cm på midjen på 9 dager? Høres jo nesten umulig ut... 

Anonymous poster hash: f9551...827

• 5 år senere...

Jeg brukte den som slags detox, å vneg personer hadde gode resultater(klare ikke ta resultater i hode, men de vare) 

Når d gjelde om folk bruker den for å gå ned noen ekstra kilo, så KAN du risikere å bli skuffet.. er ikke alle som går ned i vekt faktisk, men d er derfor du skal veie deg kun dag 3,6 og 9, for selv om venta du går ned kan du risikere bare er vann 😔😔

Sjekk stoffskiftet først ihvertfall, den er vel basert på soya og noen andre ting som sammen blir reve giften om du har stoffskifteproblemer. Men dette har selgerne null opplæring i så de sier det er helt greit å bruke selv om du f.eks har lavt stoffskifte .

Anonymkode: 984f9...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...