Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #26 Skrevet 17. april 2016 Haha, nei, det er det det ikke gjør skjønner du. Det er primært eldre som bor i disse, eventuelt "gamle penger" fra disse. Jeg tror nok jeg kjenner Lillestrøm litt bedre enn deg, altså. Det er en grunn til at Lillestrøm regnes som mer harry enn Drammen.... flisbyen.. Ovenpå? Nei. Bedre enn folk her? Ja. Heldigvis. Gremmes. Anonymous poster hash: 1009d...bed Ok, du er en selvgod snobb (som artig nok jobber i sosialtjenesten, spenstig kombo 😂), ikke rart du ikke trives i Lillestrøm. Anonymous poster hash: c09c4...afb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #27 Skrevet 17. april 2016 Ok, du er en selvgod snobb (som artig nok jobber i sosialtjenesten, spenstig kombo ), ikke rart du ikke trives i Lillestrøm. Anonymous poster hash: c09c4...afb Jeg er ikke selvgod, jeg er bare ikke blant røkla fra lillestrøm som omtaler NAV som "trygdekontoret" eller heter Laila. Det er jeg veldig stolt av. Bare vær glad for at noen utbetaler "lønna" deres dere!! Anonymous poster hash: 1009d...bed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #28 Skrevet 17. april 2016 Jeg er ikke selvgod, jeg er bare ikke blant røkla fra lillestrøm som omtaler NAV som "trygdekontoret" eller heter Laila. Det er jeg veldig stolt av. Bare vær glad for at noen utbetaler "lønna" deres dere!! Anonymous poster hash: 1009d...bed Selvfølgelig er du selvgod når du omtaler andre som "røkla" kun med bakgrunn i bosted! Og hvorfor sier du "dere" når du kommuniserer med meg? Hvorfor antar du at jeg går på Nav? Anonymous poster hash: c09c4...afb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #29 Skrevet 17. april 2016 Selvfølgelig er du selvgod når du omtaler andre som "røkla" kun med bakgrunn i bosted! Og hvorfor sier du "dere" når du kommuniserer med meg? Hvorfor antar du at jeg går på Nav? Anonymous poster hash: c09c4...afb Haha, typisk Lillestrøm og bli så sur for noe sånt. Jeg kaller folk i Lillestrøm for "røkla" fordi det har vist seg å være utrolig mye røkkel her. Ble kjent med en som er ganske "populær" i Lillestrøm, verste pillemisbrukeren og anorektikeren jeg noengang har vært borti. Ble kjent med noen helt normale folk som bodde på Vigernes, de var innflyttere. Kjempefine folk. De gjrode det eneste rette; de flyttet!! Det gleder jeg meg til jeg kan også. Bort fra dette HØLET av en kommune, hvor ordføreren ser ut som noe de har plukket opp på NAV/Trygdekontoret. Herregud. Hammermannen liksom.. HAHAHAHAHAHA JEG DØR AV DET STEDET HER HAHAHAHAHH Anonymous poster hash: 1009d...bed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #30 Skrevet 17. april 2016 Haha, typisk Lillestrøm og bli så sur for noe sånt. Jeg kaller folk i Lillestrøm for "røkla" fordi det har vist seg å være utrolig mye røkkel her. Ble kjent med en som er ganske "populær" i Lillestrøm, verste pillemisbrukeren og anorektikeren jeg noengang har vært borti. Ble kjent med noen helt normale folk som bodde på Vigernes, de var innflyttere. Kjempefine folk. De gjrode det eneste rette; de flyttet!! Det gleder jeg meg til jeg kan også. Bort fra dette HØLET av en kommune, hvor ordføreren ser ut som noe de har plukket opp på NAV/Trygdekontoret. Herregud. Hammermannen liksom.. HAHAHAHAHAHA JEG DØR AV DET STEDET HER HAHAHAHAHH Anonymous poster hash: 1009d...bed Du virker særdeles lite oppegående når du inkluderer meg i "Lilkestrøm-røkla" når jeg flere ganger har skrevet at jeg verken er derfra eller bor der nå. Og hvis det er disse fæle naverne som plager deg, så kan jeg trøste deg med at andel av befolkningen i Skedsmo kommune som mottar uføretrygd er helt normal sammenlignet med resten av landet. Andelen var på 7,2 i 2015 - litt høyere enn i Oslo, likt som tallene for Nesodden og langt lavere enn de fleste andre kommuner i Norge. Så du tar feil når du påstår at Skedsmo er en typisk trygdekommune. Jeg skjønner at du ikke trives der, og det er en ærlig sak. Har ikke trivdes alle steder jeg har bodd jeg heller, uten at jeg tenker at problemet ligger hos alle de andre som bor der - og ikke meg selv - fordet. Det er likevel noe med intensiteten i misnøyen din og måten du stempler tusenvis av mennesker på som får meg til å tenke at problemet primært er deg, og ikke innbyggerne i Skedsmo. Anonymous poster hash: c09c4...afb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #31 Skrevet 17. april 2016 Haha, typisk Lillestrøm og bli så sur for noe sånt. Jeg kaller folk i Lillestrøm for "røkla" fordi det har vist seg å være utrolig mye røkkel her. Ble kjent med en som er ganske "populær" i Lillestrøm, verste pillemisbrukeren og anorektikeren jeg noengang har vært borti. Ble kjent med noen helt normale folk som bodde på Vigernes, de var innflyttere. Kjempefine folk. De gjrode det eneste rette; de flyttet!! Det gleder jeg meg til jeg kan også. Bort fra dette HØLET av en kommune, hvor ordføreren ser ut som noe de har plukket opp på NAV/Trygdekontoret. Herregud. Hammermannen liksom.. HAHAHAHAHAHA JEG DØR AV DET STEDET HER HAHAHAHAHH Anonymous poster hash: 1009d...bed Er du seriøs eller?! Du virker ikke riktig klok. Med den jobben du har, har du ikke råd til en liten leilighet i Lillestrøm sentrum engang. Du vet at i Storgata feks koster noen leiligheter 10-11 mill. Der det kun bor NAVere.... Anonymous poster hash: 6c498...82c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #32 Skrevet 17. april 2016 Er du seriøs eller?! Du virker ikke riktig klok. Med den jobben du har, har du ikke råd til en liten leilighet i Lillestrøm sentrum engang. Du vet at i Storgata feks koster noen leiligheter 10-11 mill. Der det kun bor NAVere.... Anonymous poster hash: 6c498...82c Jeg ville da aldri bodd der. At det erk unstig høye boligpriser i "fyllearealet" er jo fordi ingen vil bo der. Det er jo bare piller og fyll. Anonymous poster hash: 1009d...bed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #33 Skrevet 17. april 2016 Jeg bor ikke i Lillestrøm og det er jwg evig takknemlig for. Jeg har ei venninne som bor der og hun hater stedet, om mulig, mer enn meg. Det ER bare alkiser og sosialklienter der. De er enten drita fulle HVER DAG eller de er narkomane. pillesalg er in tydeligvis. Første gag jeg kom på besøk dit skule vi ta oss en tur ut på "byen". Hun var nyinnflyttet og vi var begge klar for et nytt sted og skulle kose oss. Det til til h......! Sjekket opp av innpåslitne utlendinger eller drita fulle innbarka kanarifugler som kun kan fotball og drita fulle menn på 60 som er vant til å få yngre, dumme damer. Intelligens er fremmedord. Nå er hun dritt lei og skal selge leiligheten. Den har ståtribune salgs i 1 1/2 år men det er f..... INGEN som vil kjøpe den selv for 500 000 under takst. Seriøst. INGEN Normale ønsker seg dit etter å ha sett byen. Vi glir fra hverandre da hun er stuck og jeg NEKTER å komme på besøk. Hun har har også utvikler sosial angst da det til stadighet er ubehagelige opplevelser i trappeoppgangen. Anonymous poster hash: 7a752...a9a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #34 Skrevet 17. april 2016 Det er ikke mindre navere og rånere en andre plasser, nå får man seriøst gi seg altså. Da har dere ikke opplevd mye i Lillestrøm. Eller så får dere se og få dere en annen omgangs krets hvis det er de eneste dere kjenner i Lillestrøm.... Anonymous poster hash: ede66...dbf Det er litt av problemet da.. Vanskelig å bli kjent med folk her :/ Anonymous poster hash: 19957...79f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #35 Skrevet 17. april 2016 Det er litt av problemet da.. Vanskelig å bli kjent med folk her :/ Anonymous poster hash: 19957...79f Vel, heldigvis ikke et tap Anonymous poster hash: 1009d...bed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #36 Skrevet 17. april 2016 Jeg bor ikke i Lillestrøm og det er jwg evig takknemlig for. Jeg har ei venninne som bor der og hun hater stedet, om mulig, mer enn meg. Det ER bare alkiser og sosialklienter der. De er enten drita fulle HVER DAG eller de er narkomane. pillesalg er in tydeligvis. Første gag jeg kom på besøk dit skule vi ta oss en tur ut på "byen". Hun var nyinnflyttet og vi var begge klar for et nytt sted og skulle kose oss. Det til til h......! Sjekket opp av innpåslitne utlendinger eller drita fulle innbarka kanarifugler som kun kan fotball og drita fulle menn på 60 som er vant til å få yngre, dumme damer. Intelligens er fremmedord. Nå er hun dritt lei og skal selge leiligheten. Den har ståtribune salgs i 1 1/2 år men det er f..... INGEN som vil kjøpe den selv for 500 000 under takst. Seriøst. INGEN Normale ønsker seg dit etter å ha sett byen. Vi glir fra hverandre da hun er stuck og jeg NEKTER å komme på besøk. Hun har har også utvikler sosial angst da det til stadighet er ubehagelige opplevelser i trappeoppgangen. Anonymous poster hash: 7a752...a9a Skjønner henne godt, jeg. Jeg føler meg utrygg på jobben og går derfor med overfallspray i fall noe skal skje meg. Anonymous poster hash: 1009d...bed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #37 Skrevet 17. april 2016 Skjønner henne godt, jeg. Jeg føler meg utrygg på jobben og går derfor med overfallspray i fall noe skal skje meg. Anonymous poster hash: 1009d...bed Jobbe med navere som har fått tittelen i arv fra foreldre er aldri trygt! Anonymous poster hash: 7a752...a9a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #38 Skrevet 17. april 2016 ..bed hvis du ikke er et troll må jeg virkelig finne ut hvem av kollegaene mine som bor på Kjeller!! Anonymous poster hash: 83573...2fa
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #39 Skrevet 17. april 2016 ..bed hvis du ikke er et troll må jeg virkelig finne ut hvem av kollegaene mine som bor på Kjeller!! Anonymous poster hash: 83573...2fa Du vet nok sikkert hvem jeg er, men jeg er da noe mer moderat på jobb;) Anonymous poster hash: 1009d...bed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #40 Skrevet 17. april 2016 Jeg lurer på hvor i Lillestrøm dere oppholder dere. Jeg har bodd her i 10 år og har knapt nok sett en film person på dagtid og har aldri vært redd når jeg har gått ute, verken på dagtid eller kveldstid. Nå bor jeg på Vigernes-siden og ikke Volla, men har aldri hørt noen som bor der heller beskrive stedet som dere gjør. Det at dere sliter med å bli kjent med folk kan krev skjønne, dere har jo bestemt dere for at dere ikke liker noen i Lillestrøm. Det hjelper å være litt mer positiv, så kanskje dette skjønner at det bor like mange forskjellige folk her som alle andre steder. Jeg har egentlig bare møtt en type folk her i byen jeg ikke orker å tilbringe tid med og det er de som er som dere og tror de er mye bedre enn alle andre. Anonymous poster hash: 6900a...0f7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #41 Skrevet 17. april 2016 Jeg lurer på hvor i Lillestrøm dere oppholder dere. Jeg har bodd her i 10 år og har knapt nok sett en film person på dagtid og har aldri vært redd når jeg har gått ute, verken på dagtid eller kveldstid. Nå bor jeg på Vigernes-siden og ikke Volla, men har aldri hørt noen som bor der heller beskrive stedet som dere gjør. Det at dere sliter med å bli kjent med folk kan krev skjønne, dere har jo bestemt dere for at dere ikke liker noen i Lillestrøm. Det hjelper å være litt mer positiv, så kanskje dette skjønner at det bor like mange forskjellige folk her som alle andre steder. Jeg har egentlig bare møtt en type folk her i byen jeg ikke orker å tilbringe tid med og det er de som er som dere og tror de er mye bedre enn alle andre. Anonymous poster hash: 6900a...0f7 Skjønner at du som resten av 'byen' har drukket litt mye ja... Anonymous poster hash: 1009d...bed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #42 Skrevet 17. april 2016 Jeg lurer på hvor i Lillestrøm dere oppholder dere. Jeg har bodd her i 10 år og har knapt nok sett en film person på dagtid og har aldri vært redd når jeg har gått ute, verken på dagtid eller kveldstid. Nå bor jeg på Vigernes-siden og ikke Volla, men har aldri hørt noen som bor der heller beskrive stedet som dere gjør. Det at dere sliter med å bli kjent med folk kan krev skjønne, dere har jo bestemt dere for at dere ikke liker noen i Lillestrøm. Det hjelper å være litt mer positiv, så kanskje dette skjønner at det bor like mange forskjellige folk her som alle andre steder. Jeg har egentlig bare møtt en type folk her i byen jeg ikke orker å tilbringe tid med og det er de som er som dere og tror de er mye bedre enn alle andre. Anonymous poster hash: 6900a...0f7 Ikke skjær alle som svarer i denne tråden over en kam da.. Ja jeg synes det er mange Harry folk og mye rånere her jeg bor.. Bor ikke i selve lillestrøm så det kan jeg ikke uttale meg direkte om! Men jeg prøver virkelig å bli kjent med folk! Skulle gjerne hatt venninner her som jeg kan møte for en kaffe eller en øl, gå en tur, dra på trening med osv Men det virker som om alle er ganske 'satt' og at ingen har behov for å bli kjent med nye folk! Anonymous poster hash: 19957...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå