Gå til innhold

El for et par dager siden, og mensen i dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde el for to dager siden, og i dag kom mensen allerede :(

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Akkurat nå som vi hadde bestemt oss for å prøve å få barn så begynner perioden min å tulle :(

Det at vi ikke klarte det 1pp var nesten en selvfølge for meg, jeg vet det kan ta måneder og år, men ble nå bare så usikker på hvorfor kroppen plutselig begynner å tulle? :(

Anonymous poster hash: def84...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på du hadde el for et par dager siden?

Skrevet

Sikker på du hadde el for et par dager siden?

Ja, jeg kjente den godt :(

Skrevet

Ja, jeg kjente den godt :(

Det vil si, jeg kjente symptomene begynne for fire dager siden, men det røsket veldig for et par dager siden.

Det er så trist at kroppen bestemmer seg for å bli fullstendig i ulage nå som vi endelig har bestemt oss for å prøve på en til.

Perioden min har alltid vært på 28-30 dager , men så, akkurat denne mnd skulle det bli tull.

Trist.

Skrevet

Sikker på at det ikke var festeblødning?

Anonymous poster hash: 86be0...d1d

Skrevet

Ja nå er jeg det.

Første dagen var det bare rødt friskt blod. Så stoppet de opp litt, og i dag fosser det her... :(

Skrevet

Det samme skjedde meg i januar. Av en eller annen grunn tok jeg en g-test dagen etter el (16 dager etter siste menstruasjon). Denne var knallpositiv og viste gravid 2-3. Noen dager senere kom mensen (en liten uke tidligere enn forventet). En uke senere ble g-testene negative igjen. Har du testet? Kan du ha vært gravid og mistet? :/

Håper uansett syklusen din ordner seg kjapt og at du snart sitter med en positiv test i hånda! :)

Skrevet

Det samme skjedde meg i januar. Av en eller annen grunn tok jeg en g-test dagen etter el (16 dager etter siste menstruasjon). Denne var knallpositiv og viste gravid 2-3. Noen dager senere kom mensen (en liten uke tidligere enn forventet). En uke senere ble g-testene negative igjen. Har du testet? Kan du ha vært gravid og mistet? :/

Håper uansett syklusen din ordner seg kjapt og at du snart sitter med en positiv test i hånda! :)

Takk for svar :)

Trist å høre at du mistet :(

Nei, jeg har ikke testet, jeg var hos gyn på onsdag, og det var hun som sa jeg kom til å ha eggløsning om et par dager, så da ble jeg optimistisk her, men så da, i går blødde jeg.

Har lest meg grønn om festeblødninger og syster som kan sprekke når man har eggløsning, men jeg blør nok for mye her. Kommer veldig mye blod og litt levra blod.

Veldig trist nå som vi skulle starte å prøve, ikke trist at det ikke gikk den første gangen selvfølgelig, jeg vet at dette kan ta tid (det kan bære det ikke går også), men trist at jeg nå føler at kroppen min er helt på tur :(

Tankene går i surr her...

Er det mensen? For om det er den kommer den så tett på eggløsning at jeg kommer til å ha vansker med å bli gravid.

Er jeg i overgangsalderen? (Er 40, så stor mulighet for det også)

Og når jeg googler (ikke bra) så står det om både hormonforstyrrelser og kreft... Phu... jeg må bare trekke pusten her, vente på at det går over, og håpe mensen kommer i rute :)

Om ikke, så må jeg leve med at det er ok også, jeg er tross alt i "siste sving" her, og er realistisk på at dette kanskje ikke går, men så vil jeg så veldig gjerne da :)

Masse lykke til til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...