Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hva gjør dere på ferie med små barn? Tar de med på charterbussen usikret? Vi skal reise med en baby og en på 4 år. Anonymous poster hash: a0f1f...668
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Ja. Vi tar dem med på buss usikret. Anonymous poster hash: a1593...bb3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Vi bestilte leiebil med bilstoler for å slippe usikrede barn i buss eller taxi. Fikk feil bil (for liten) og ingen bilstoler. Neste gang blir det bussen. Anonymous poster hash: cfc37...ad7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Har alltid tatt med bilstoler vært på ferie siden barna var 6 mnd. Nå er de 4 år (har fortsatt med bilstoler) Anonymous poster hash: fbee2...03e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Aldri hatt med bilstoler. Tar buss eller taxi. Har de på fanget eller på pute. Anonymous poster hash: 0299a...0a6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 På fanget usikret i buss. Kan etter min mening ikke sammenlignes med taxi. Tenker at buss usikret er bedre nesten enn sikre i disse sydenlandene hvor det er mange flere bilulykker enn i Norge. Sjelden det er alvorlige bussulykker Anonymous poster hash: 6e795...d60
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Vi bestilte leiebil med bilstoler for å slippe usikrede barn i buss eller taxi. Fikk feil bil (for liten) og ingen bilstoler. Neste gang blir det bussen. Anonymous poster hash: cfc37...ad7 Godtok dere det? Et selskap som prøvde å gi oss feile seter, men jeg nektet å dra før de hadde ordet opp i deres feil. Vi skulle selvfølgelig ha det vi hadde bestilt og betalt for. Anonymous poster hash: e6cdd...9ca
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Bruker å ha med seter. Babybilstol uten base til de er ca halvannet, pute deretter. Anonymous poster hash: 79038...af0
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Godtok dere det? Et selskap som prøvde å gi oss feile seter, men jeg nektet å dra før de hadde ordet opp i deres feil. Vi skulle selvfølgelig ha det vi hadde bestilt og betalt for. Anonymous poster hash: e6cdd...9ca Dette var ved midnatt med en utslitt femåring som fikk anfall og løp ut fra flyplassen fordi han "ville hjem". Alt unntatt setene var forhåndsbetalt, det var ikke mulig å forhåndsbetale dem, sikkert fordi de vet at de har problemer med å fremskaffe dem. Etter litt om og men var fyren borte i 10 min og kom tilbake med et loslitt sete til ettåringen, uten instruksjoner, som vi fikk feste etter beste evne. At det var feil bil oppdaget vi ikke før vi hadde gått i 15 minutter i mørket fra kontoret til parkeringen med de nevnte barna og en haug med bagasje. Det var en presset situasjon, og det tror jeg Hertz spekulerer i. Anonymous poster hash: cfc37...ad7
Appelsinpiken Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 Tar med babysrol så lenge de får plass i det (som regel to pr), og pute til de over 15 kg. De midt i mellom sunrer vi etter beste evne på stedet.
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 Har med bilstoler. Det er ikke charterbuss der vi ferierer og å leie seter har vi forsøkt en gang. De hadde bare skranglete gamle seter som var litt ødelagte og slitte. Ikke noe problem å ta med seter synes jeg, da vet jeg hva vi har og det føles bedre. Vi har alltid leiebil og farter mye rundt når vi er på tur.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 Hvordan gjør dere med små barn når dere tar bussen i Norge? Anonymous poster hash: ee3ef...149
Appelsinpiken Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 Tar ikke buss i Norge annet enn i nødsfall, og da får man som regel ikke gjort noe fra eller til med saken. Er det planlagt busstur, tar vi med seter.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 Hvordan gjør dere med små barn når dere tar bussen i Norge? Anonymous poster hash: ee3ef...149 De bussene jeg har tatt ( i Bergen og kystbussen fra Bergen til Stavanger) har integrerte babystoler som passer fint opp til 3-4 år. Etter dette bruker de vanlig sele på bybuss og pute på kystbussen :-) Anonymous poster hash: fc8d5...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå