Gå til innhold

Jenta har endelig funnet en "bukse" hun liker! 2xu

Anbefalte innlegg

Det er litt komisk-søtt med disse tynne småjentene som går rundt i kompresjonstights som slenger rundt bena på dem. Litt av poenget blir liksom borte

Anonymous poster hash: 2e06d...472

Nei, for poenget er å flashe merket! Om ikke det er viktig for  barna, så er det viktig for mor. 

Anonymous poster hash: 433ab...596

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er fint å gå med sånne bukser til daglig, men det var jo ikke spørsmålet. Spørsmålet var heller ikke om det er greit med veldig dyre kompresjonstights til jenter, men jeg klarer ikke å la være å kommentere på prisen allikevel. Treningstights til godt over 800 til en 13-åring er helt sykt synes jeg. For meg ville det vært vanskelig å godta at det er de "eneste" buksene en jente kan bruke. Ville fryktet at til vinteren er en Canada Goose den "eneste" jakka hun kan bruke.

Når alt dette er sagt, vil jeg si at hun kan klare seg med tre bukser hvis hun ikke leker rundt i gjørme, spiller mye fotball eller annet på skolen som gjør at hun blir veldig skitten.

Hvorfor er det sykt? Her bruker yngste på 17 mnd jakker til 800 kr +++, sko til samme pris , klær og luer til 400+++ PR del. Ser ikke noe gale i det. Eldste gjør det samme .

Anonymous poster hash: fe207...2e5

Det holder kanskje med et par stykker?

Til dere som sier at det er teit med treningstights, dere har kanskje aldri brukt vanlig tights? Dongeribukse? Joggesko? HÆ? Går du med joggesko? Så teit! Det er jo til å jogge med... Eller? Nei, det var visst ikke sånn lengre...

Det er mye som har vært merkelig å gå i som nå er vanlige klær... At ungdommer nå velger tights er ikke så rart, de er myke og gode å ha på.

Anonymous poster hash: aa022...94c

Hvorfor er det sykt? Her bruker yngste på 17 mnd jakker til 800 kr +++, sko til samme pris , klær og luer til 400+++ PR del. Ser ikke noe gale i det. Eldste gjør det samme .

Lue til 400,-?? 😱

Anonymous poster hash: d196d...611

Så latterlig! Overfladiske menneske.

Anonymous poster hash: f608a...8c2

Annonse

Da prioriterer du veldig annerledes enn meg. 

Ja? Kivat luene er en favoritt her.

Det er da vanlig med mye dyrere luer enn det også. Mine barn sine luer koster 1000-1500,- pr stk. Man må jo ikke ha så dyre ting men 400,- for en lue til en tenåring er ikke dyrt. Selvfølgelig en annen sak med barn i barnehage hvor de kanskje roter bort en lue eller to i løpet av vinteren.

Anonymous poster hash: cb6fe...2bb

Det er da vanlig med mye dyrere luer enn det også. Mine barn sine luer koster 1000-1500,- pr stk. Man må jo ikke ha så dyre ting men 400,- for en lue til en tenåring er ikke dyrt. Selvfølgelig en annen sak med barn i barnehage hvor de kanskje roter bort en lue eller to i løpet av vinteren.

Hva slags lue koster 1000 - 1500 kroner :sjokkert: ?

Anonymous poster hash: 060ad...42e

Ja vet, men nå er det yngste på 17 mnd som bruker kivat da ☺️

Annonse

Da prioriterer du veldig annerledes enn meg.

Jeg ser aldri på pris. Kjøper det jeg liker. Ofte kan det være billigere også ☺️ Men hovedpoenget er at man prioriterer etter hvilke økonomi vi har, og da blir det dumt å reagere på prisen folk velger å bruke på noen plagg.

Jeg ser aldri på pris. Kjøper det jeg liker. Ofte kan det være billigere også ☺️ Men hovedpoenget er at man prioriterer etter hvilke økonomi vi har, og da blir det dumt å reagere på prisen folk velger å bruke på noen plagg.

Nja, noen av oss prioriterer også mtp hva man lærer barn om verdier, og hvor mye penger man synes det er akseptabelt å bruke på noe. Jeg har større forståelse for en dyr utedress eller dyre sko til små føtter som nettopp har blitt tatt i bruk, men hvis jeg tenker at jeg har noen tusen å bruke på tights til jenta mi, gir jeg heller halvparten til SOS Barnebyer eller tilsvarende. 

Haha! 'Man bruker ikke treningstights med mindre man skal på trening', dere er jo helt BLÅSTE!!

Joggesko da? Teit det også, med mindre man skal jogge?

Skalljakke fra Norrøna, helt idiot å bruke det med mindre man skal på høyfjellet?

Kjøre SUV med 4-hjulstrekk, UTEN at man skal kjøre i terrenget? Ingen som gjør det?!

Håper for gudenes skyld dere ikke får større problemer i livet, når dere fordømmer ei stakkars 13-år gammel jente for å bruke treningstøy til hverdags. Dere vet ikke hvor godt dere har det.... skaff dere litt perspektiv.

La jenta (og alle andre) få gå i sinnsykt behagelig treningsklær. Det finnes så mye annet i livet som er så mye viktigere.

Anonymous poster hash: 22fc1...25e

Ikke inkluder meg i ditt "man". Noen av oss prioriterer etter andre kriterier enn at vi faktisk har penger nok til å kunne kjøpe tusenkroners luer. Noen av oss synes det er direkte kvalmende.

Ikke inkluder meg i ditt "man". Noen av oss prioriterer etter andre kriterier enn at vi faktisk har penger nok til å kunne kjøpe tusenkroners luer. Noen av oss synes det er direkte kvalmende.

Jeg er heller ikke "man"... Jeg er RIK, men jeg kjøper brukte klær til barna. En søppelsekk med klær til babyen som spiser selv (griser selv) er genialt mtp at klær må byttes noen ganger per dag. En søppelsekk får man til en hundrelapp på facebook. Hurra!

Ps: jeg er ikke rik,men jeg har veldig god økonomi.

Synes forøvrig at dere damer her inne er veldig frekke. Hvorfor snakke sånn til andre mennesker? Du snakker ikke sånn til kollegaer og venner? Til mann og barn?

Hi skriver "bukse", så at mange må påpeke at dette ikke er en bukse er unødvendig. Skulle tro det var om å gjøre å være eklest mulig mot hverandre.

Anonymous poster hash: 8cac8...e1d

Jeg er heller ikke "man"... Jeg er RIK, men jeg kjøper brukte klær til barna. En søppelsekk med klær til babyen som spiser selv (griser selv) er genialt mtp at klær må byttes noen ganger per dag. En søppelsekk får man til en hundrelapp på facebook. Hurra!

Ps: jeg er ikke rik,men jeg har veldig god økonomi.

Synes forøvrig at dere damer her inne er veldig frekke. Hvorfor snakke sånn til andre mennesker? Du snakker ikke sånn til kollegaer og venner? Til mann og barn?

Hi skriver "bukse", så at mange må påpeke at dette ikke er en bukse er unødvendig. Skulle tro det var om å gjøre å være eklest mulig mot hverandre.

Før noen begynner å gulpe opp spydigheter (ja, det kommer!), jeg kjøper brukt til meg selv også, og rydder skapet jevnlig slik at jeg ikke har foe mye. Selges eller gis bort.

Har du spurt henne hvorfor hun liker denne tightsen bedre enn andre? Det finnes andre tighser som sitter minst like godt som koster mye mindre. Her er nok merke viktig tenker jeg, og det med å velge sine kamper - vel, merkepress og merkefokus er nå i hvert fall et kamp jeg har høyt opp på lista mi...

Anonymous poster hash: a1754...fc2

Treningstights er til trening. Ikke gå rundt i og holde dissing på plass.... Og nei er ikke sjalu.

Anonymous poster hash: ffcf0...4e9

Det håper jeg ikke du er, for å være sjalu på en 13-åring er jo bare pinlig.

Vel det ble slengt ut noe om sjalu tidligere i posten så ... Ville påpeke det. Ser bedre ut enn den gjennomsnittlige fjortissen i sånne tights så, men jeg bruker kun tights på trening da ...

Vel det ble slengt ut noe om sjalu tidligere i posten så ... Ville påpeke det. Ser bedre ut enn den gjennomsnittlige fjortissen i sånne tights så, men jeg bruker kun tights på trening da ...

Det var godt at du fikk slengt ut at du ser bedre ut enn den gjennomsnittlige fjortissen i sånne tights da.. :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...