Gå til innhold

Jenta har endelig funnet en "bukse" hun liker! 2xu

Anbefalte innlegg

Alle bukser siger, er for stive, trange, ser sjuskete ut, u name it..

Den eneste hun ikke klager på er 2xu tightsen. Greit nok, men hvor mange trenger hun??

Hvor mange bukser har deres jenter på 13?

Anonymous poster hash: 15e92...3ed

Fortsetter under...

Det er en treningsbukse så hvor mange hun trenger kommer ann på hvor mye hun trener.

Om du tenker på å sende henne ut i treningsbukse uten at hun trener vil jeg si at hun ikke trenger noen.

Ser en del går rundt i disse uten at de trener og det er bare latterlig.

Anonymous poster hash: b978d...8af

Det er en treningsbukse så hvor mange hun trenger kommer ann på hvor mye hun trener.

Om du tenker på å sende henne ut i treningsbukse uten at hun trener vil jeg si at hun ikke trenger noen.

Enig. Min favoritt var hun på 50 som sto og lasta brus i bilen i 2xu tights og med rullingsen i kjeften

Anonymous poster hash: f608a...8c2

Nå er det slik at hun er 13år, og jeg har nok av kamper å velge mellom. Om hun går ut i treningsbukse eller ikke, er IKKE en jeg gidder å ta😂

Anonymous poster hash: 0c5a9...52e

Fryktelig stygt og teit å fly rundt i treningstights når man ikke skal på trening. Veldig smakløst. I tillegg synes jeg tights på alle over 10 år ser fryktelig billig og litt tacky ut..... (om man ikke skal på trening da). 

Anonymous poster hash: 359e3...d02

Annonse

Alle bukser siger, er for stive, trange, ser sjuskete ut, u name it..

Den eneste hun ikke klager på er 2xu tightsen. Greit nok, men hvor mange trenger hun??

Hvor mange bukser har deres jenter på 13?

Anonymous poster hash: 15e92...3ed

Hadde begynt med Max to stk. Her vi bor er de plutselig "ut", Adidas med striper inn😳😅 så nå brukes tightsen kun til trening, heldigvis.

Anonymous poster hash: ccdc5...b9c

Fryktelig stygt og teit å fly rundt i treningstights når man ikke skal på trening. Veldig smakløst. I tillegg synes jeg tights på alle over 10 år ser fryktelig billig og litt tacky ut..... (om man ikke skal på trening da). 

Du høres jo herlig ut..

Anonymous poster hash: 28daa...d28

2-3 stk, og da gjerne i forskjellige farger, så ikke hun blir mobbet for å gå i samme klær hver eneste dag ☺️

Og dere som klager på at hun ikke kan bruke den om hun ikke trener pga det er en treningsbukse . Hun er 13 år, gjør det noe? Og den er ti ganger finere enn alle de store stygge joggebuksene folk kler seg i.

Anonymous poster hash: fe207...2e5

Jeg synes ikke det er fint å gå med sånne bukser til daglig, men det var jo ikke spørsmålet. Spørsmålet var heller ikke om det er greit med veldig dyre kompresjonstights til jenter, men jeg klarer ikke å la være å kommentere på prisen allikevel. Treningstights til godt over 800 til en 13-åring er helt sykt synes jeg. For meg ville det vært vanskelig å godta at det er de "eneste" buksene en jente kan bruke. Ville fryktet at til vinteren er en Canada Goose den "eneste" jakka hun kan bruke. 

Når alt dette er sagt, vil jeg si at hun kan klare seg med tre bukser hvis hun ikke leker rundt i gjørme, spiller mye fotball eller annet på skolen som gjør at hun blir veldig skitten. 

Annonse

Selvfølgelig klager hun på alle andre bukse,r og trumfer gjennom merketights fordi den er "in"

Tror jaggu jeg hadde valgt å ta nettopp denne kampen, om ikke så har du det gående. 

Anonymous poster hash: 433ab...596

Du høres jo herlig ut.. Anonymous poster hash: 28daa...d28

Hun er sikker bælfeit og misunnerlig, både på småjenter og meg, som ser fantastisk ut i 2xu. ps 2xu er fryktelog kalde.

Anonymous poster hash: 63927...b90

I mitt beste sinn klarer jeg ikke se sammenhengen mellom 10 åringer og billig...

Anonymous poster hash: 0ab6e...d45

Her har jentene på 8 og 11 fått 2xu tightser til trening og løpe rundt i. Litt tull, men de vet ikke hvilket merke det er. Kostet ikke så mye mer enn de andre vi så på så tenkte det var greit. Bare 1 hver da. Hun største kan få flere om hun trenger på grunn av trening

Anonymous poster hash: b7276...813

Det finnes ikke til barn. Men kjøper den minste strørrelsen . De kan godt være litt vide til de små

Anonymous poster hash: b7276...813

Det er litt komisk-søtt med disse tynne småjentene som går rundt i kompresjonstights som slenger rundt bena på dem. Litt av poenget blir liksom borte😂

Anonymous poster hash: 2e06d...472

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...