Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #1 Skrevet 16. april 2016 Jeg begynte å prate med en kar som dukka opp på Tinder. Vi har såvidt hilst på hverandre, og prata på telefon. Begge er gira over å møtes igjen. Han vil gjerne inn på sex-tema… og har planer om å komme på besøk til meg om noen dager. I dag sendte han meg bilde av middagsbordet som han hadde stelt i stand til ungene sine. Er det et tegn til at han egentlig ønsker noe mer, eller er han mest sannsynlig ute etter et billig ligg? Anonymous poster hash: 7f6df...17d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #2 Skrevet 16. april 2016 Hilst på han i forbifarta på en bensinstasjon altså Anonymous poster hash: 7f6df...17d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #3 Skrevet 16. april 2016 Kanskje spørre ham i stedet for oss.. Anonymous poster hash: ba18a...af5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2016 #4 Skrevet 16. april 2016 Min erfaring er at når menn kjapt styrer inn på sextema, så er det helst det de vil ha. At han sender deg bilder av bordet er mest for å mykne deg med "se så god far jeg er, du må bare pule meg". Anonymous poster hash: e89d3...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå