Gå til innhold

Når forsvinner gravid symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dårlig hcg resultat 6+2 og 700 økning på 1 uke og lurte på når symptomer forsvinner ? Vil fortsatt mulig starte prøving igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte hcg 4+4 = 592. 5+2 = 3420 og 6+2 = 4187 hcg.

Skrevet

Ånei! Er det sikkert på at det har gått galt?

Anonymous poster hash: a276f...1fa

Skrevet

Det kan jo gå litt i rykk og napp med hcgen, den har jo ihverfall steget da, så er ikke sikkert at det går galt??

Skrevet

Tror ikkje det er håp når hcg har stege med 700 på 1 uke. Er innstilt på MA. Så vil få det ut og starte på nytt. Har googla og lest at små økninger er typisk for MA tegn.

Håper innerst inne dokk har rett men ser ikkje slik ut fra det eg har lest på nett.

Skrevet

Jeg hadde liten HCG stigning helt fra begynnelsen. Og den endte i mA uke 7, oppdaget på ul uke 10.

Men klart det kan gå bra. Kanskje du har mistet en tvilling?

Skrevet

Takker for støtten men kjenner ut som kroppen gjør seg klart til MA. Har fått tegn på mens smerter det nede og spotter no

Skrevet

Takker for støtten men kjenner ut som kroppen gjør seg klart til MA. Har fått tegn på mens smerter det nede og spotter no

Så leit, det var trist å høre. Sender gode klemmer til deg!

Skrevet

Uffda.. så kjedelig.. 
Sender en klem din vei Utgått.

Skrevet

Trist hvis det går som du frykter, men håpet er ikke ute. Jeg hadde også lav stigning og legen forberedte meg på at det sannsynligvis kom til å gå galt, men nå er guttungen 1,5 år :-) det er selvfølgelig greit å være realistisk men ikke ta sorgen på forskudd :-)

Skrevet

Trist hvis det går som du frykter, men håpet er ikke ute. Jeg hadde også lav stigning og legen forberedte meg på at det sannsynligvis kom til å gå galt, men nå er guttungen 1,5 år :-) det er selvfølgelig greit å være realistisk men ikke ta sorgen på forskudd :-)

Tok ny Hcg i dag og legen skal ringe med i dag. Så skal snakke om Ul.

Spotta av og på enda. Har såre bryst, oppblåst, så vitt små kvalm på morgon, kjenner der er noe med menssmerter og ondt i korsryggen av og på. Tempen er høy  men en MA beholder ein symptomer. Jeg har satt all gravid på hylla.

Håper du har rett men det som stopper alt er økningen på 700 på 1 uke. 

Kva var din økning på ?

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne igjen prøvesvarene, husker bare at stigningen var så lav at legen var sikker på at det kom til å gå galt. Krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

Da ha legen ringt og skal ordne ul til meg. Så rekner med ul denne veka.

Skrevet

Får ikkje ul før torsdag. Så da blir det kur og heil greia. Legen sa at stigning på 1 uke skulle ha vert betraktelig meir en 700. Så eg måtte ikkje ha store forhåpninger.

Skrevet

Da har jeg fått svar på hcg igjen og den var på 4476 og 289 i økning på 1 uke. Så i morgon blir det UL og tabletter.

Skrevet

Det var trist å høyre. Veit kor mykje du har ønska å bli gravid. :(

Krysser fingrane for at ein ny spire ventar om ikkje så lenge.

Anonymous poster hash: 920e4...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...