Gå til innhold

Vin mellom uttak og innsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres tanker rundt dette? Er det OK med ett glass vin mellom uttak og innsett?

Anonymous poster hash: 638f8...8f6

Skrevet

Tar meg et "siste glass" i skrivende stund.. Innsett om 4 dager, så tenker det er greit (alko er ute av kroppen for lengst og kroppen har jo levert egga). Mye mest kosthold som er ille også: mye sukker, null fysisk aktivitet. Skål sier jeg ;)

Anonymous poster hash: bc817...620

Skrevet

Tar meg et "siste glass" i skrivende stund.. Innsett om 4 dager, så tenker det er greit (alko er ute av kroppen for lengst og kroppen har jo levert egga). Mye mest kosthold som er ille også: mye sukker, null fysisk aktivitet. Skål sier jeg ;)Anonymous poster hash: bc817...620

godt poeng om kosthold. Pepsi Max er ikke så bra det heller.

Men kan alkohol ødelegge veldig mye for forholdene til egget?

Anonymous poster hash: 638f8...8f6

Skrevet

Så lenge egget ikke har gravd seg ned i slimhinnen har det ingen kontakt med ditt blodkretsløp. Derfor vil ikke alkohol kunne påvirke egget.

Anonymous poster hash: 7daec...cdb

Skrevet

Alkohol påvirker fruktbarheten, dvs man kan ha mindre sjanse for at egget fester seg selv om alkoholen er ute av kroppen. Jeg ville ikke drukket mellom uttak og innsett.

Skrevet

Æ har lest et eller annet sted at vin øker blodsirkulasjon i livmora som øker sjansen for egget å feste seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...