Gå til innhold

Babycomp eller ladycomp? Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bruk noen av disse?

Anonymous poster hash: 449f1...737

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Ja, har brukt ladycomp i 1 år. Og babycomp i 3 mnd.

Hva lurer du på?

Hva som er forskjellen? Du kan kjøpe ladycomp og oppgradere til babycomp. Babycomp viser prognose for når eggløsning kommer og hva evt termin blir.

Du kan legge inn samleie og du får opp at du har truffet EL i slutten av syklus.

Ladycomp har ikke dette. Ladycomp viser rødere dager og grønne dager. Og markerer når EL har vært og viser forventet mens.

Anonymous poster hash: 0972e...eaf

Skrevet

Ja, har brukt ladycomp i 1 år. Og babycomp i 3 mnd.

Hva lurer du på?

Hva som er forskjellen? Du kan kjøpe ladycomp og oppgradere til babycomp. Babycomp viser prognose for når eggløsning kommer og hva evt termin blir.

Du kan legge inn samleie og du får opp at du har truffet EL i slutten av syklus.

Ladycomp har ikke dette. Ladycomp viser rødere dager og grønne dager. Og markerer når EL har vært og viser forventet mens.

Tusen takk for svar :)

Jeg lurte på hva som var forskjellen ja.

Ser jo at det koster litt, synes du det er verdt det? Du er fornøyd med compen?

Vurderer veldig å kjøpe meg en selv men så var det hvordan av de jeg bør kjøpe. Er det ikke spesiel forskjell så har det vel ingenting å si.

Jeg har så vanvittig ustabil syklus så det kunne være greit å få litt oversikt :)

Hi

Skrevet

Jeg brukte en ladycomp (Pearly) i mange år, og var veldig fornøyd. Så planla vi et barn, fikk det, og startet opp igjen etter første mens. Og jammen meg, bommet ikke pearlyen brutalt. Den sa jeg var trygg, at jeg ikke hadde eggløsning, og resultatet ble en at jeg ble gravid. Det skal nevnes at syklusen min var helt på tur, men dog...

Anonymous poster hash: 14007...f7e

Skrevet

Jeg brukte en ladycomp (Pearly) i mange år, og var veldig fornøyd. Så planla vi et barn, fikk det, og startet opp igjen etter første mens. Og jammen meg, bommet ikke pearlyen brutalt. Den sa jeg var trygg, at jeg ikke hadde eggløsning, og resultatet ble en at jeg ble gravid. Det skal nevnes at syklusen min var helt på tur, men dog...

Åh. Huff da 😕

Men jeg lest om noen som skrev at pearly måtte man sende inn for å få ladet?

Er helt grønn på dette så jeg spør sikkert dumt :P

Hi

Skrevet

Åh. Huff da

HiAnonymous poster hash: 449f1...737

Joda, det kan stemme. Men jeg hadde min i fire år, og trengte aldri å få den sendt inn. Den var knallfin, altså. Gjorde jobben sin, med unntak av den ene gangen da syklusen min var helt på tur, og jeg ble uønsket gravid. Det skal nå sies at verdens fineste lille gutt kom til pga den "lille" tabben. :-D

Skrevet

Åh. Huff da 😕

Hi

Pearly vet jeg ikke noe om.

Hvis du har uregelmessig syklus så må du regne med mye røde dager. Men ønsker du å bli gravid eller vil du bruke den som prevensjon? ?

Skrevet

Jepp, og jeg er gravid :-P

Anonymous poster hash: c1d50...b25
Skrevet

Pearly vet jeg ikke noe om.

Hvis du har uregelmessig syklus så må du regne med mye røde dager. Men ønsker du å bli gravid eller vil du bruke den som prevensjon? ?

Jeg ønsker vel kanskje å bruke den litt til begge deler 😂

Altså; jeg er enda litt usikker på om jeg vil ha flere men diskusjonen er oppe å går 😜

Åsså er det pga at jeg er så uregelmessig som jeg er, ser ut til å tåle p-piller dårlig osv.

Skrevet

Jepp, og jeg er gravid :-P

Anonymous poster hash: c1d50...b25

Åja. Du er det du ja. Var det meningen? Gratulerer 😂

Skrevet

Joda, det kan stemme. Men jeg hadde min i fire år, og trengte aldri å få den sendt inn. Den var knallfin, altså. Gjorde jobben sin, med unntak av den ene gangen da syklusen min var helt på tur, og jeg ble uønsket gravid. Det skal nå sies at verdens fineste lille gutt kom til pga den "lille" tabben. :-D

Var det for at du ikke hadde brukt den lenge nok da eller var det bare en glipp?

Haha, litt av et sjokk tenker jeg 😁

Skrevet

Hadde prøvd å få barn over ett år da jeg kjøpte babycomp. 2 mnd etter kjøpet var jeg gravid.. :)

Anonymous poster hash: 44042...c77

Skrevet

Hadde prøvd å få barn over ett år da jeg kjøpte babycomp. 2 mnd etter kjøpet var jeg gravid.. :)

Anonymous poster hash: 44042...c77

Oj! Så flott 😀

Skrevet

Jeg har hatt en pearly i trekvart år. Det er mange røde og gule dager, men det er også en del grønne (altså der man med sikkerhet vet at man ikke kan bli gravid).

Den funker greit.

Når batteriet er tomt, skal man sende den inn og i løpet av noen dager får man den tilbake. Han som driver firmaet virker veldig grei og svarer kjapt og greit på spørsmål og gir også råd. Du kan få dataene analysert hos ham og da vil han kunne gi råd også så vidt jeg har skjønt.

Anonymous poster hash: b875e...453
Skrevet

Var det for at du ikke hadde brukt den lenge nok da eller var det bare en glipp?

Haha, litt av et sjokk tenker jeg Anonymous poster hash: 449f1...737

Jeg ble uønsket gravid på den tredje syklusen etter oppstart fra forrige graviditet. Dvs, jeg fikk et barn, ammet henne, og rakk å ha mensen to ganger før jeg ble gravid igjen. Disse to menstrasjonene var lange og uregelmessige, og pearlyen ble ikke klok på meg. Når jeg så gikk og ventet på den tredje mensen, kom den aldri. Det viste seg at jeg da hadde el på dag 28-29 i syklusen, og ble gravid. Så egentlig var det jo ikke pearlyen sin feil, men kroppen min som var på tur. :)

Skrevet

Jeg ble uønsket gravid på den tredje syklusen etter oppstart fra forrige graviditet. Dvs, jeg fikk et barn, ammet henne, og rakk å ha mensen to ganger før jeg ble gravid igjen. Disse to menstrasjonene var lange og uregelmessige, og pearlyen ble ikke klok på meg. Når jeg så gikk og ventet på den tredje mensen, kom den aldri. Det viste seg at jeg da hadde el på dag 28-29 i syklusen, og ble gravid. Så egentlig var det jo ikke pearlyen sin feil, men kroppen min som var på tur. :)

Da viste nok pearly RØDT. Og da er det ikke pearly sin feil 😛😛

Skrevet

Da viste nok pearly RØDT. Og da er det ikke pearly sin feil Anonymous poster hash: 0972e...eaf

Nope, den viste grønt, i og med at mensen var rett rundt hjørnet. (Trodde vi...) Men du har helt rett i at det ikke var pearlyen sin feil, det var kroppen min som tulla. :)

Skrevet

Nope, den viste grønt, i og med at mensen var rett rundt hjørnet. (Trodde vi...) Men du har helt rett i at det ikke var pearlyen sin feil, det var kroppen min som tulla. :)

Hmm..merkelig 😕

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg lurte på hva som var forskjellen ja.

Ser jo at det koster litt, synes du det er verdt det? Du er fornøyd med compen?

Vurderer veldig å kjøpe meg en selv men så var det hvordan av de jeg bør kjøpe. Er det ikke spesiel forskjell så har det vel ingenting å si.

Jeg har så vanvittig ustabil syklus så det kunne være greit å få litt oversikt :)

Hi

Ja,det er verd det.

Jeg elsker compen min,har den med meg uansett hvor jeg er. Har full oversikt over alt som skjer i kroppen. Om jeg har lite østrogen. Lite progesteron.

Lang høyfase eller kort. Sykluser uten eggløsning og innebygd graviditets test.

Får vite om gult legeme er tregt osv.

Jeg har og blitt gravid og da ser jeg om en mann er på vei eller ikke pga temperaturen. Noe jeg ikke opplevde.

Det man bør vite er at hvis du drikker alkohol (mblir beeuset) da blir tempen feil safen etter.

Lykke til

Skrevet

Ja,det er verd det.

Jeg elsker compen min,har den med meg uansett hvor jeg er. Har full oversikt over alt som skjer i kroppen. Om jeg har lite østrogen. Lite progesteron.

Lang høyfase eller kort. Sykluser uten eggløsning og innebygd graviditets test.

Får vite om gult legeme er tregt osv.

Jeg har og blitt gravid og da ser jeg om en mann er på vei eller ikke pga temperaturen. Noe jeg ikke opplevde.

Det man bør vite er at hvis du drikker alkohol (mblir beeuset) da blir tempen feil safen etter.

Lykke til

*mann = MA 😂😂

Du får også gratis brukerstøtte og man kan få utskrift og analyse av han du kjøper compen av

Skrevet

Tusen takk for svar allesammen 😁

Da blir det nok en comp av ett eller annet slag snart.

Får bare håpe den fungerer som den skal med min ustabile syklus.

Hi

Skrevet

Tusen takk for svar allesammen 😁

Da blir det nok en comp av ett eller annet slag snart.

Får bare håpe den fungerer som den skal med min ustabile syklus.

Hi

Lykke til 😃👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...