Gå til innhold

Hvilken type dobbleseng? Høie, Jenssen, svane osv.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min favoritt er Jensen :) Har hatt sengen min i vel 10 år og først nå merker jeg at den ikke er ny lenger. Men nesten like god fremdeles.

Jeg brukte mye tid på å finne riktig modell, riktig hardhetsgrad og riktig overmadrass.

Min neste seng blir nok også en Jensen, når den dagen kommer.

Anonymous poster hash: 08923...de8

Har aldri vært mer fornøyd med sengen etter at vi kjøpte Tempur North. Ja, det er mye penger, men absolutt verdt hver eneste krone. Sengen er jo tross alt et sted hvor man tilbringer mye av sin tid da..

Anonymous poster hash: 9ebe6...80a

Vi har Jenssen. Elsker den! Hotellbesøk er en skuffelse nå, for å si det sånn.

Men kjøp på Bohus, der er det ikke to separate madrasser, så man slipper "dump" i midten. Skeidar hadde to separate madrasser, og trodde ikke på oss (!) når vi sa at Bohus ikke har det.

Anonymous poster hash: 9b72f...750

Vi har Jenssen. Elsker den! Hotellbesøk er en skuffelse nå, for å si det sånn.

Men kjøp på Bohus, der er det ikke to separate madrasser, så man slipper "dump" i midten. Skeidar hadde to separate madrasser, og trodde ikke på oss (!) når vi sa at Bohus ikke har det.

Dump i midten løser man jo fint med overmadrass eller madrasskile

Anonymous poster hash: 242dc...f39

Dump i midten løser man jo fint med overmadrass eller madrasskile

De sier det, men vi og mange andre har opplevd at det ikke hjelper.

Annonse

De sier det, men vi og mange andre har opplevd at det ikke hjelper.

Madrasskile har jeg ikke prøvd, men har to enkeltmadrasser med tynn overnadrass over, merker ikke dumpen i det hele tatt

Takk for tilbakemelding. Har hatt en Svane continental seng med separate madrasser og hel overmadrass i 18 år. Ikke vært problematisk mtp dump på midten. Sengen har vært veldig god, men merker at den nå er nedligget (ingen av oss er små, lette mennesker).

Skal prøveligge meg litt rundt ;) , men er foreløpig veldig interessert i Bekestua kontinentalseng fra IKEA

HI 

Anonymous poster hash: 7e672...41a

Vi kjøpte ny seng for et år siden. Hadde egentlig bestemt oss for svane, da vi trodde det var det beste merke.

Var flere steder å kikket og gjengangeren var at man fikk bedre seng for pengene ved å velge Jensen seng.

Ved svane betaler man for merket, mer enn kvalitet.

Vi har kjøpt med separate madrasser da jeg og mannen trengte forskjellig fasthet. Har felles overmadrass og merker ingen dump eller kant på midten.

Hadde definitivt valgt Jensen igjen. Hadde også kjøpt seng enten på salget i august eller i januar. Da er det gode priser. På vår seng sparte vi 10.000 på å velge en bestemt farge. (Helt vanlig mørk grå)

Anonymous poster hash: 6246d...ceb

Svane intelligel. Beste seng ever... Mannen slet med ryggen i åresvis og våknet på natten med smerter i vår gamle Jensen seng.. Endret seg over natten med ny seng.. Svigers har etter litt press fra oss kjøpt samme seng etter å ha hatt en ikea seng med dump i midten.. De også elsker sengen.. Koster litt, men får den på tilbud innimellom, verdt hver eneste krone..

Vi har Wonderland, kjøpt på Bohus. Veldig fornøyd! Testet også Jensen, men likte Wonderland bedre. Hadde vi hatt litt større budsjett hadde vi nok gått for Svane. Ikke Hästens! Overpriset i forhold til komfort og kvalitet.

Anonymous poster hash: 3a83a...9ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...