Gå til innhold

Tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått tilbud om tidlig ultralyd? Hvilken uke fikk dere komme? Hva så de på ultralyden?

Jeg har fått tilbud om ultralyd i uke 7+4. Hva kan jeg forvente å se da?

Skrevet

Jeg sniker litt fra 2. trimester...

Jeg var på privat ultralyd da jeg var 7+2 på vei. Så da en liten bønne/reke med et bankende hjerte. Så også plommesekken, og at det bare var ett foster.

Stort mer enn det tror jeg ikke det er å se så tidlig. Men hjertet skal ha begynt å slå, og det er ganske fantastisk å få se og høre.😁

Skrevet

Eg skal på tidlig ul på onsdag. Da er eg 7+5. Gleda meg til å høre hjetet slå❤

Skrevet

Så da er det for tidlig å se om evt missdannelser eller sykdommer? Jeg får også tilbud om screening i uke 12, så da får vi vell bare vente i noen uker til ☺

Blir veldig spennende å se og høre et hjerte 💓

Skrevet

Jeg var UL igjen i uke 12, og da var det et helt menneske der inne! Vi kunne telle fingre og tær, sjekke nakkefolden etc. Men i uke sju var det ingen kroppsdeler å se.😊

Skrevet

Er det vanlig å få tilbud om tidlig ul i uke 7? Hvorfor i akkurat denne uken?

Anonymous poster hash: 4438a...586

Skrevet

Jeg har hatt tidlig ultralyd 7+4. Gjorde iallefall stooor psykisk lettelse for meg. Er man redd ma feks. Holder det lenge å se det herlige lille hjertet. Var på ultralyd 9+4 og, å det var en helt annen opplevelse. Da var det fingrer og tær, armer og bein og en liten hjerteknuser som turnet rundt inni der 😍 ny ultralyd 11+4. Blir spennende. Jeg får så mye ultralyd jeg vil. Pga 7 aborter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...