Trønderbolla Skrevet 15. april 2016 #1 Skrevet 15. april 2016 Noen som har fått tilbud om tidlig ultralyd? Hvilken uke fikk dere komme? Hva så de på ultralyden? Jeg har fått tilbud om ultralyd i uke 7+4. Hva kan jeg forvente å se da?
fruenfrahavet Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Jeg sniker litt fra 2. trimester... Jeg var på privat ultralyd da jeg var 7+2 på vei. Så da en liten bønne/reke med et bankende hjerte. Så også plommesekken, og at det bare var ett foster. Stort mer enn det tror jeg ikke det er å se så tidlig. Men hjertet skal ha begynt å slå, og det er ganske fantastisk å få se og høre.😁
atiram87 Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Eg skal på tidlig ul på onsdag. Da er eg 7+5. Gleda meg til å høre hjetet slå❤
Trønderbolla Skrevet 15. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2016 Så da er det for tidlig å se om evt missdannelser eller sykdommer? Jeg får også tilbud om screening i uke 12, så da får vi vell bare vente i noen uker til ☺ Blir veldig spennende å se og høre et hjerte 💓
fruenfrahavet Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Jeg var UL igjen i uke 12, og da var det et helt menneske der inne! Vi kunne telle fingre og tær, sjekke nakkefolden etc. Men i uke sju var det ingen kroppsdeler å se.😊
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 Er det vanlig å få tilbud om tidlig ul i uke 7? Hvorfor i akkurat denne uken? Anonymous poster hash: 4438a...586
Utålmodigemeg Skrevet 16. april 2016 #7 Skrevet 16. april 2016 Jeg har hatt tidlig ultralyd 7+4. Gjorde iallefall stooor psykisk lettelse for meg. Er man redd ma feks. Holder det lenge å se det herlige lille hjertet. Var på ultralyd 9+4 og, å det var en helt annen opplevelse. Da var det fingrer og tær, armer og bein og en liten hjerteknuser som turnet rundt inni der 😍 ny ultralyd 11+4. Blir spennende. Jeg får så mye ultralyd jeg vil. Pga 7 aborter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå